ha82 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg pleier vanligviså få de idag (24)-selv om utbetalingsdatoen er 25.Men de har ikke kommet enda.Blir litt nevrotisk når det kommer til alt som har med det å gjøre..;)Noen andre som venter?.. Bor i Oslo..
Deidei Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har heller ikke fått noen ennå.. Bor noen mil utenfor Oslo... Hadde sårt trengt dem nå siden jeg forbereder dåp til helga... Jeg fikk de den 21 forrige mnd...
ha82 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Ja,mener de kom veldig tidlig forrige måned.Pga. pinsen og sånn. De er nok på vei! Lykke til med dåp!
2 hjertegull :) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Bor i finnmark, har heller ikke fått.. samme greia her med dåp i helga, så kunne sårt trengt dem, det er mye som skal handles
Deidei Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Takk for det.. Håper jo at pengene kommer snart.. Ellers får vi håpe på at skattepengene som sambo får igjen kommer straks.... Ellers er jeg redd det blir en mager dåp...
ha82 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Vi venter også på samboers skattepenger,leste på siden til skatteetaten at de sendes ut fra imorgen.Så vi har de garantert til helgen!
Amanda- Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 bergen her... ikke penger i dag.. kommer nok i morgen:o)
Dehymuls Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg trodde også de ble utbetalt den 25. hver måned. En gang da jeg ringte etter det (hadde ikke fått) så sa de at det er ingen regel at de blir utbetalt den 25. De skal bli betalt ut i løpet av den siste uken, i hvertfall før månedsskiftet. Første gang jeg ringte da jeg ikke hadde fått noe sa de jeg hadde falt bak i systemet og de skulle føre det opp, ble noen få dager forsinket. Måneden etter skjedde det samme, de sa det var en menneskelig svikt. Liksom! Men nå skal det være ordnet og komme automatisk. Alltid noe rart med det offentlige.
mammo+spire Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 jeg sjekket nå..... og jeg har fått dei på kontoen:)
*Smiley* Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Bor i Skedsmo , et par mil utenfor Oslo.Fikk igår;)
Deidei Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har fortsatt ikke fått mine ennå..... Lurer fælt nå.. Begynner å bli bekymret for om jeg faktisk får noen denne mnd??? De har vel ikke en sånn "ferieregel" eller noe?? Som gjør at de ikke utbetaler foreldrepenger i den mnd man vanligvis får feriepenger fra jobben???? (for å unngå dobbel utbetaling??) Jeg fikk mine feriepenger fra jobben når jeg gikk ut i permisjon for snart 3 mnd siden jeg... Er det noen som vet?? (jeg har ikke tatt ut ferie)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå