1prinsesse+2engler Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg jobber full nattestilling og føler at tiden ikke strekker til for trening da. Men jeg sykkler hjem om morgenen ca 2-3 ganger i uka. Det er 1 mil, så det blir en god treningsøkt synes jeg. Men så lurer jeg på om det er usundt å trene etter nattevakt? Samboeren mente det kanskje var som å trene "dagen derpå". At det ikke blir noe særlig utbytte av det. Noen som har peiling?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Man får alltid utbytte av trening:) Når du jobber nattevakter så har jo kroppen en annen døgnrytme enn hvis du hadde jobbet på dagtid, så det å trene etter en nattevakt burde jo bli som å trene rett etter jobb for oss andre Skjønner ikke at det skal være noe problem!
1prinsesse+2engler Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Du har sikkert rett:) Jeg kommer til å sykkle uansett jeg ;p
Lacey*har fått erta Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Er ballettped og studert treningsfysiologi og kroppen, anatomi osv. Klart det er sunt for deg å sykle hjem etter jobben. MEN det kommmer an på hvor mye krefter du bruker på turen, hvor høy intensitet du har og hvor høy du ønsker. Hva du gjør når du kommer hjem og hva du gjør før du drar! Hvis du vil forklare meg det og sende meg pm så kan jeg gi deg råd, veiledning osv om du ønsker det?
1prinsesse+2engler Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Ja Lacey, det høres bra ut. Sender deg en pm litt senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå