pøber´n & je Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Men det blir et langt svangerskap gitt. Søsteren min og gubben har blitt godkjent som adoptivforeldre i dag. Så om 2 år + noen mnd, så kommer de hjem med et nurk fra Korea.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Oi!! Så flott at det har kommet i gang med prosessen da i alle fall :-D Gratulerer!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Grattis,pøber`n & je! For en koselig nyhet:)!Vedder en million på at du blir yndlingstanten;)). Mvh
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Adopsjon,pysa,adopsjon...) Mvh
pøber´n & je Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Kan ikke skjønne hva du mener. Kan hende det er like greit at de ikke vet kjønnet før ca 6 mnd før, for ellers så hadde jeg vel brukt opp alle skattepengene til dill og dall. Men kan jo kjøpe litt da
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 gratulerer som "soon-to-be" tante da!!)
Pysa Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 ja, jeg skjønte jo det, da! men ho venter barn likevel. har fått med meg historien her.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Klart du kan kjøpe litt:)! Du må jo øve deg på "gave til tantebarn-shopping" og kan like gjerne begynne først som sist*lol*. Mvh
pøber´n & je Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Det fins jo masse i nøytrale farger ja. *skummelt*
pøber´n & je Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. juni 2008 Neida, jeg syns dere er så søte
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer pøbern:oDDDDDD Skåler med dere i dag:o) Klem
Pysa Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 har jo lest det du har skrevet om søstra di før, og syns det var veldig hyggelig at de får barn på denne måten i stedet for å oppleve flere skuffelser.
pøber´n & je Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2008 Det er en utrolig lettelse at det gikk i orden. Hun har ikke helt skjønt det enda selv stakkar.
Pysa Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 men tenk å måtte være "gravid" sååå lenge! Stakkars :-)
pøber´n & je Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. juni 2008 Tror de syns det er en lettelse å vite at det ender i en baby. Ikke det at de må gå i det uvisse og ikke vite hva det til slutt blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå