Gå til innhold

vask av lammeskinn?nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

vasker dere lammeskinnet før dere tar det i bruk? og med hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull er jo selvrensende, så jeg ser ikke behovet med å vaske det før bruk

Skrevet

Det behøves ikke å vaskes førs bruk fikk jeg beskjed om.Men det var veldig viktig å bruke en spesiell såpe når en skal vaske det.Fås kjøpt såpen der en får kjøpt skinnet.

Og da var det bare og ta det på ullprogramm i maskinen m/ den spesielle såpen.:))

Skrevet

tror nok jeg kommer til å lufte det godt også kanskje ligge det inn selv et par uker i forveien slik at ungen får den "gode" lukten av mamma sammen med seg :P leste om det i ett innlegg for bare et par dager siden!!! tenkte jeg også skulle ta med det lammeskinnet på sykehuset slik at babyen blir vant til det med en gang :)

Skrevet

bare heng d ut til lufting... men ikke i sola!

Skrevet

synes det lukter litt fjøs av det....bare bittelitt når man stikker nesen helt nedi.....holder det å lufte det alikevell???

Skrevet

kjøpte guttungens på jysk og den lukta som var i det sitter fortsatt i det!!! lukter ikke fælt men lukter ikke heeeelt godt heller... husker ikke hvordan det skal behandles heller!!! :P hukommelse er noe d**** også videre :P

Skrevet

supert med gode råd og meninger...takk.takk. Er så fornøyd at det finnes forum som dette!!! vi er heldig!

Skrevet

Jeg la det i en bærepose og inn i fryseren 3 dager!! Dreper jaffal bakterier der!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...