lykkeligmspire Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 vasker dere lammeskinnet før dere tar det i bruk? og med hva?
trillemamma Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ull er jo selvrensende, så jeg ser ikke behovet med å vaske det før bruk
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Det behøves ikke å vaskes førs bruk fikk jeg beskjed om.Men det var veldig viktig å bruke en spesiell såpe når en skal vaske det.Fås kjøpt såpen der en får kjøpt skinnet. Og da var det bare og ta det på ullprogramm i maskinen m/ den spesielle såpen.)
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 tror nok jeg kommer til å lufte det godt også kanskje ligge det inn selv et par uker i forveien slik at ungen får den "gode" lukten av mamma sammen med seg leste om det i ett innlegg for bare et par dager siden!!! tenkte jeg også skulle ta med det lammeskinnet på sykehuset slik at babyen blir vant til det med en gang
pusi og lille pusi:) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 bare heng d ut til lufting... men ikke i sola!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 synes det lukter litt fjøs av det....bare bittelitt når man stikker nesen helt nedi.....holder det å lufte det alikevell???
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 kjøpte guttungens på jysk og den lukta som var i det sitter fortsatt i det!!! lukter ikke fælt men lukter ikke heeeelt godt heller... husker ikke hvordan det skal behandles heller!!! hukommelse er noe d**** også videre
lykkeligmspire Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 supert med gode råd og meninger...takk.takk. Er så fornøyd at det finnes forum som dette!!! vi er heldig!
3 fra før Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg la det i en bærepose og inn i fryseren 3 dager!! Dreper jaffal bakterier der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå