Gå til innhold

Hvor mange innsettinger har dere hatt før det klaffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i runde 2 nå.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for oss klaffet det på 3 forsøk! etter 3 års vanlig prøving og ett år med ivf,er jeg nå for første gang en skikkelig ruger!

lykke til i runde 2!!!

Skrevet

vi klarte det på 1 runde. er 6+1 nå så får håpe at det forsetter i 7,5 mnd til. (ISCI)

Skrevet

Vi klarte det på 1. forsøk. Fødte en stor gutt 5 mars. Om ca ett år blir det søskenforsøk. Fikk ikke egg på frys, så må igjennom hele runden en gang til.

Skrevet

Tredje icsi klaffet det her, det endte ikke i en baby desverre, men ble i alle fall gravid.

Skrevet

Positiv test på innsetting 3,4 og 5.

Endte dessverre i MA + 2 kjemiske.

Har nå hatt 9 innsettinger og har dessverre ikke lykkes enda :(

Skrevet

Det klaffet på første icsi forsøk på privat klinikk til hos. Gutten vår er blitt ett år. Fikk ingen egg på frys. På andre forsøk som forøvrig var ivf på off. sykehus, fikk vi ikke klaff. Testet neg. forrige uke. Fikk ingen egg på frys denne gangen heller og skal igang igjen til høsten med fullt regime...

Skrevet

Hos oss klaffet det på første IVF-forsøk! Har 8 egg på frys (kjekt å ha!). Er 9+1 i dag og håper spiren klorer seg fast til over nyttår:)

Skrevet

etter 4 icsi og 5 frys, ble jeg endelig mamma, sitter her med jenta mi på 2 uker nå. Skal sies at jeg har testet pos. på 5 av 9 innsettninger.

Skrevet

Etter halvannet års prøving, siste halvåret med pergo, klaffet det på første IVF, men mistet da jeg var 5+5. Hadde nytt forsøk fire mnd etterpå, og er nå 8+0

Skrevet

Etter to års prøving, tre kurer med pergo, klarte vi det på første icsi-forsøk. Fikk Helle i mars-08 :):)

Skrevet

Hei dette var en fin tråd, jeg ble gravid på 1 ivf for 6 år siden, er igang igjen nå med et forsøk,skal på uttak på mandag tror jeg..

Skrevet

Det klaffet på første fryseforsøk, men mistet desverre. Nå holder jeg på med andre forsøk som vil bli vår tredje innsetting. Satser på at det går bedre denne gangen.

Skrevet

4 innsetting: Gravid til 10 svangerskapsuke

6 innsettng: Gravid til 6 svangerskapsuke

12 innsetting: Kjemisk.

Så det har klaffet.. Bare ikke blitt et barn på oss.

Skrevet

Hei, med oss klaffet det etter ivf-forsøk nr to, og jeg håper det samme skjer deg!

Jeg er nå lykkelig gravid 14+2, og alt ser fint ut, har både sett og hørt babyen på UL. Nå venter jeg bare på å kjenne litt spark om noen uker:))

Lykke til!!

Skrevet

Så koselig at det er så mange som svarer.:)

har testet i dag på RD 12 men negativ, tar en test igjen om noen dager, men tror ikke det går denne gangen heller. Har en følelse at jeg kommer til å få mensen etterhvert. Å nå blit det ikke forsøk før etter juli.Porsgrunn har feri. Det er betryggene å lese at noen blir gravide etter noen flere forsøk, det gjør meg roligere. lykke til alle sammen

klem:)

P.S håper flere svarer på innlegget

Skrevet

Hei :)

Tuuuuusen takk for at du lagde den tråden:) Etter å ha testet negativt i går og humøret har vært på bunnen i går og i dag, ble denne tråden et lyspunkt. Så godt å lese at alle ikke må klare det på første forsøk...da føler jeg det er håp for meg også:) så tusen takk alle dere som har skrevet inn her....så rart det enn høres ut, så ga dere meg håpet tilbake:)

Skrevet

Etter 4 uttak, men kun 2 innsettinger (ved to uttak ble det ingen befruktning) har det endelig klaffet det for oss. Er 21 uker på vei og kjenner mye sparking og boksing i magen fra vårt lille novembermirakel:-) Lykke til, ikke gi opp!!!

Skrevet

På 6 innsettinger har det blitt 1 MA, 2 kjemiske graviditeter, og helt til slutt en nydelig liten gutt som er 4 mnd:-)

Skrevet

Første forsøk ble avbrutt uten innsetting grunnet dårlig kvalitet på det ene egget som ble tatt ut, forsøk nr. 2 endte negativt, forsøk nr. 3 ender med fødsel om +/- 12 dager :)

Skrevet

Hei!

Vi lyktes på vårt 2.ivf forsøk etter 2,5 år som prøvere:)

Jeg var en av dem som aldri hadde trodd at vi skulle lykkes.

Nå er jeg 35 uker på vei med vårt lille under:)

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

3 ICSI - klaff for oss, sønn på 2 år hjemme nå :-)

Skrevet

Det klaffet på 1. IVF forsøk for oss. Har nå en datter på 8 mnd etter at vi fikk satt inn to egg :)) Vi fikk ingen egg på frys så nå starter vi søskenforsøk til høsten,

Skrevet

har hatt 8 innsettinger, testet pos på runde 3, 4 og 5, men alle endte med ma.. men gir meg ikke ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...