Gå til innhold

Gruer meg til operasjonen i morra :-/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal de fjerne kulen i puppen, eller kulene i puppene, skal vurderes av kirurgen der og da....jeg skal opp kl 6...og være fastende. Skal ta buss i over en time også...æsj :-(

 

Liker dårlig sånne narkose greier og inngrep generelt...har kjøpt bok i hvertfall så jeg har noe å lese på før jeg skal på operasjonstua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff a meg...skjønner at du gruer deg ja.

Det hadde vel alle gjort.

Håper alt går bra nå da.

Lykke til.....

Skrevet

Oi - er det i morgen? Masse lykkeklemmer til deg: )) Skjønner at du gruer deg, men de er jo flinke og hyggelige - så det går helt sikkert bra!

Hvor lenge blir du liggende?

 

Skal tenke på deg i morgen - stor lykkeklem igjen!

Skrevet

Huff:( Lykke til Ugla! Noe av det værste må være bussturen også, sitte der og grue deg. Huff!

 

LYKKE TIL!

Skrevet

Lykke til!

Jeg lå under kniven selv for nesten nøyaktig 3 mnd siden, og det er ikke det kjekkeste i verden nei. Spis mye god mat i kveld da :)

Skrevet

Får nok reise hjem på ettermiddagen hvis alt går greit og det ikke er noen komplikasjoner under narkosa. Blir drosje hjem til døra trolig da :-)

Skrevet

Lykke til Ugl@! Skal tenke på deg i morra :-)

Skrevet

masse lykke til ja!! skal tenke på deg jeg også :)

Skrevet

huff.jeg har tenkt en del på deg snuppa..

det har jeg faktisk..

 

men dette har vi trua på skal gå rette veien vet du,kommer nok til å gå kjempe fint skal du se:P

storklem til deg!!!

Skrevet

takk for det jenter :-)

 

Skal bli godt å få det gjort...håper jeg er ferdig med det styret i morra...at det ikke blir noe mer.

Skrevet

 

Lykke til lille Ugl@..................

 

Jeg skal tenke på deg i morgen. Det lover jeg deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...