Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Da skal de fjerne kulen i puppen, eller kulene i puppene, skal vurderes av kirurgen der og da....jeg skal opp kl 6...og være fastende. Skal ta buss i over en time også...æsj :-( Liker dårlig sånne narkose greier og inngrep generelt...har kjøpt bok i hvertfall så jeg har noe å lese på før jeg skal på operasjonstua.
* 5 om dagen * Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 uff a meg...skjønner at du gruer deg ja. Det hadde vel alle gjort. Håper alt går bra nå da. Lykke til.....
prebs Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Oi - er det i morgen? Masse lykkeklemmer til deg: )) Skjønner at du gruer deg, men de er jo flinke og hyggelige - så det går helt sikkert bra! Hvor lenge blir du liggende? Skal tenke på deg i morgen - stor lykkeklem igjen!
*SamSung* Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Huff:( Lykke til Ugla! Noe av det værste må være bussturen også, sitte der og grue deg. Huff! LYKKE TIL!
3 blå Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Lykke til! Jeg lå under kniven selv for nesten nøyaktig 3 mnd siden, og det er ikke det kjekkeste i verden nei. Spis mye god mat i kveld da
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Får nok reise hjem på ettermiddagen hvis alt går greit og det ikke er noen komplikasjoner under narkosa. Blir drosje hjem til døra trolig da :-)
Himmel og hav Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Lykke til Ugl@! Skal tenke på deg i morra :-)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 masse lykke til ja!! skal tenke på deg jeg også
☆Anonymia☆ Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 huff.jeg har tenkt en del på deg snuppa.. det har jeg faktisk.. men dette har vi trua på skal gå rette veien vet du,kommer nok til å gå kjempe fint skal du se:P storklem til deg!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 takk for det jenter :-) Skal bli godt å få det gjort...håper jeg er ferdig med det styret i morra...at det ikke blir noe mer.
xxxJulianexxx Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Lykke til lille Ugl@.................. Jeg skal tenke på deg i morgen. Det lover jeg deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå