Zitro Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Simo Kombi: Stor 4 hjuling, vind og vanntett. (blir kanskje dårlig vær?) Spirit S3: Snerten 3 hjuling, lett å snu på trange plasser. Ikke vann og vindtett men har fortsatt full liggestilling som tuppa på 4 mnd trenger. Er litt i tvil om hvem jeg skal ta med.... har egentlig ikke tatt i bruk spiriten enda, har kun brukt simoen hittil.
Blue Lady Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Er ikke vant til vanntette vogner jeg.. er vant til regntrekk, helt klart Spiriten! jeg klarer ikke vogner med 4 hjul hvorav ingen snurrer rundt.
snartmammapåny Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ikke litt i tvil engang, spiriten! +regntrekk da;)
Zitro Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2008 Hmmm, flertall til spiriten her altså... Så dere mener det selv om babyen er 4 mnd bare?? Har jo full liggestilling, men den er jo uten bag da? Kun som sportsvogn... Innbiller meg at simoen er lunere for henne hvis været blir dårlig, men det blir kanskje like bra med et regntrekk på spiriten...
snartmammapåny Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 har du ikke en tjukk pose eller softbag du kan ha i spiriten da? Den blir nok litt puslete om du ikke har noe å "pakke" henne inn i kanskje...
Zitro Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Eneste jeg har er ihvertfall en fleecepose... en sånn "ertepose" som den het når jeg bestilte den på nett... blåser jo tvers igjennom den. Men har jo vindtrekk til spiriten også da når jeg tenker meg om.
stripete ullsokk Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Eg har en simo+ en tfk og er ikkje i tvil kva eg hadde valgt. Tfken uansett. Simoen er tung i forhold. Kjempe god tur, Gøteborg er fantastisk!
snartmammapåny Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Ja da hadde jeg tatt med posen, så har du vindtrekk og regntrekket med. Kan jo være dere får supert vær og da kan hun jo bare ligge på et teppe:) Hadde nok latt simoen stått hjemme.
3xmamma Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 4 mnd gammel. Er det softbag eller no i den spiriten? Jeg hadde nok gått mot alle andre her og tatt simoen jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå