Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På et feriested som vi har, har vi par naboer som lar ungene gå for lut og kaldt vann – synes jeg! Det er to mødre, en ene har 4 barn i alderen 7 til 14 år og den andre har 2 barn i alderen 6 til 8 år. (ikke alenemødre, fedrene er på jobb) Ungene flyr ute til de er helt utmattet, det kan være at kl. 23 er de fortsatt på lekeplassen. De blir ikke vasket før leggetid. Mødrene sitter og drikker øl! I går var den ene ganske beruset! Hun sa det selv i dag at det ble nokk litt mye i går. Jeg synes at dette begynner å se ut som en barnevernssak! Dette er en kort versjon, jeg kunne ha fortalt mye mer. Utafra det dere leser, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At DU er en nabo som har for lite å gjøre.

Skrevet

Når vi er på ferie er ungene lenge ute, til kl. 10-11, hvis de orker det.

i fjor var jeg i syden med bl.a. en 6 år gammel gutt og en 3 år gammel jente. Vi var ute hver dag til sent på kveld, ser ikke problemet med det.

At mor tar seg en øl eller to ser jeg heller ikke problemet med, men at hun drikker seg beruset er noe ganske annet.

Det går an å feile en gang, men hvis dette begynner å bli rutine, da er det lov å bli bekymret, synes jeg.

Skrevet

Oi, blir de ikke vasket før leggetid??!!

Skrevet

Nei, det er jeg reagerer på! De løper hele dagen barbent, men ingen vaker dem! Dem har ingen leggerutiner. Jeg føler at mødrene prioriterer kos og øl drikking fremfor stelle av ungene.

HI

Skrevet

Herregud, du kødder nå, hva i helvete gjør det om de ikke blir vaska før de legger seg da, og hvordan i all verden veit du at de ikke blir vaska, sitter du med kikkert heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...