Gå til innhold

Ultralyd .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Skal på ul i morgen og gruer meg til det. Er livredd for å få samme beskjeden som sist. Var da 10 uker på vei og skulle inn til tidlig ul. Men da var det ikke liv der inne. Hadde sluttet å vokse i uke 8. Er nå 7+2 og veldig nervøs. Håååper virkelig at det er liv der inne!! Vet ikke hva jeg gjør hvis ikke. Nei huff beklager sutringen damer. Det må jo gå bra denne gangen ikke sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLART DET GJØR!!!!!!!! :):):)

Jeg mistet selv i MA sist (oppdaget uke 10) og var SHIIITnervøs når jeg trappet opp hos gynekologen forrige uke. Der fikk jeg se en levende spire, 8+3 dager på vei. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Klarte rett og slett ikke glede meg og var supernegativ helt til jeg fikk beviset på det motsatte :)

Dette går så bra denne gangen. Husk at det er IKKE mange som mister mer enn en gang på rad, selvom det kan virke som motsatt her inne.

lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Alt gikk heldigvis fint. Har ei lita spire på ca 10 mm med et hjerte som banker som bare det. PUH! Kan senke skuldrene litt nå da. Men det er jo langt igjen da.

Lykke til dere andre.

Skrevet

Sååå kjekt å høre at alt gikk bra med deg, kjenner følelsen når du ser at det er liv :o)

Skrevet

Det var det jeg visste!!!!! Noenganger tror jeg det hjelper å være nervøs :) GRATTIS!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...