EierIkkeFantasi Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Sjefen min gratulerte meg i lange baner da jeg ble gravid.. Men søndag kveld fikk jeg en sms (!) om at jeg burde lete etter ny jobb da han ikke visste hvordan firmaets fremtid fortoner seg. Jeg har tidligere fått fortalt av sjefen at vi kan iallefall holde det gående ett år fremover med de prosjekt vi holder på med nå. Og jeg har tatt over all økonomi og ser jo at det fungerer. Han sender meg smser på kveldene hvor han forteller meg om ting han mener jeg har glemt, som han i utgangspunktet aldri har gitt meg beskjed om å gjøre. Og krangler med meg når jeg sier at dette har jeg ikke fått noe beskjed om tidligere. Han lesser meg i arbeid som strengt tatt kun han har kompetanse til å gjøre så klager ham om jeg ikke klarer jobben tilfredsstillende. Jeg har prøvd å si at dette blir for mye for meg og jeg kan ikke ta all ansvaret for firma alene, men fikk til svar at "Det er for tidlig å klage på dette nå." (ifht prosjektenes fremdrift) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer jeg.. For jeg får ingen jobber nå når jeg er gravid og skal ut i permisjon til jul. Jeg er så lei meg og sinna at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har aldri vært annet enn lojal og arbeidssom og tatt nye ting til meg vært raskt - dette er hans egne ord fra tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå