Gå til innhold

Deler litt info med dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

angående Emmaljunga bilsete. Vi vil nemlig ha det bilsete, men da vi var på Kattis Babyshop i dag og hentet den fiiiiiiiine vognen vår, sa Katti at det ikke fantes biladapter til dette setet...enda. Emmaljunga skal nemlig begynne å produsere dette etter ferien, i august. Så hun trodde hun skulle ha det til september, noe som holder akkurat for vår del. Hun skulle også maile meg etter hun hadde vært på messe i helgen, for å si noe om hvilke farger som kommer osv. Kjempe bra service fra den damen der altså. Såååå, om det er noen som har lurt på dette setet, men valgt det bort pga manglende adapter, kanskje dere kan revurdere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er litt teit her... men er adapter det samme som base??

Skrevet

Adapteren er vel den dingsen som gjør at man kan bruke setet på vognunderstellet. Enig at det er super service på Kattis.:)

Skrevet

mener base ja, hehe! adapter til vogn har de jo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...