Lillehjertet2 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 angående Emmaljunga bilsete. Vi vil nemlig ha det bilsete, men da vi var på Kattis Babyshop i dag og hentet den fiiiiiiiine vognen vår, sa Katti at det ikke fantes biladapter til dette setet...enda. Emmaljunga skal nemlig begynne å produsere dette etter ferien, i august. Så hun trodde hun skulle ha det til september, noe som holder akkurat for vår del. Hun skulle også maile meg etter hun hadde vært på messe i helgen, for å si noe om hvilke farger som kommer osv. Kjempe bra service fra den damen der altså. Såååå, om det er noen som har lurt på dette setet, men valgt det bort pga manglende adapter, kanskje dere kan revurdere?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Mulig jeg er litt teit her... men er adapter det samme som base??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Adapteren er vel den dingsen som gjør at man kan bruke setet på vognunderstellet. Enig at det er super service på Kattis.
Lillehjertet2 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 mener base ja, hehe! adapter til vogn har de jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå