Barn nr.1 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vurderer å prøve, syns dere det er for tidlig?? Er i uke 36+4.. Har vært sykemeldt pga bekkenløsning hele svangerskapet, temmelig lei nå... Evt andre tips???
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Skjønner du er lei, men jeg anbefaler likevel ikke lakserolje. For det første er det bare helt grusomt kvalmt, du kan fort komme til å kaste opp. For det andre så er det nok litt tidlig, du er sannsynligvis ikke moden enda. Jeg har prøvd to ganger i løpet av mine svangerskap, ved termin og det eneste som skjedde var at jeg fikk vondt i magen og selvfølgelig kommet skikkelig på do, hele kvelden og natten....(jeg gjør det IKKE igjen) Kynnere fikk jeg også, men det endte i all fall ikke i fødsel. Prøv heller å stimulere/rulle brystvortene så mye du kan, da vil du kjenne at du får kynnere. Jeg gjorde dette mye, kanskje tilsammen 2 timer om dagen og tror dette var med på å modne hos meg. Ellers er det klassiske da, ha sex!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå