2prinsesserogbim Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap, fikk positiv gaviditetstest i går, og var til lege i dag me ny prøve for å få det bekreftet... Han sa at jeg ikke trengte komme før om 2 mnd, men jeg sa jeg ville begynne å gå før fordi jeg har astma og hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap utenat di fulgte meg noe mer opp.. og det skal jeg ikke ha noe av denne gangen
corleone Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Så vidt jeg vet, tar de med svangerskapsdiabetes kontroller ved sykehuset? Du skal i hvert fall ta en glukosetoleransetest i uke 12 og videre i uke 18 (litt usikker på den siste), i hvert fall 2 ganger. Enten hos din egen lege eller på sykehuslaboratoriet. Jeg skal dit neste tirsdag, er litt spent.
2prinsesserogbim Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 oki.... Jeg kommer vertfall ikke til å godta det som skjedde sist jeg var gravid og fikk det... absolutt ingen oppfølging etter jeg fikk konstantert sv.diabetes.. og i tillegg gikk jeg 11 dager over tiden og med dette skal di jo sette i gang på termin... jeg håper jo så klart at jeg slipper å få det en gang til da, men sjansene er jo der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå