Gå til innhold

Noen som har hatt svangerskapsdiabetes her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap, fikk positiv gaviditetstest i går, og var til lege i dag me ny prøve for å få det bekreftet... Han sa at jeg ikke trengte komme før om 2 mnd, men jeg sa jeg ville begynne å gå før fordi jeg har astma og hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap utenat di fulgte meg noe mer opp.. og det skal jeg ikke ha noe av denne gangen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, tar de med svangerskapsdiabetes kontroller ved sykehuset? Du skal i hvert fall ta en glukosetoleransetest i uke 12 og videre i uke 18 (litt usikker på den siste), i hvert fall 2 ganger. Enten hos din egen lege eller på sykehuslaboratoriet. Jeg skal dit neste tirsdag, er litt spent.

Skrevet

oki.... Jeg kommer vertfall ikke til å godta det som skjedde sist jeg var gravid og fikk det... absolutt ingen oppfølging etter jeg fikk konstantert sv.diabetes.. og i tillegg gikk jeg 11 dager over tiden og med dette skal di jo sette i gang på termin... jeg håper jo så klart at jeg slipper å få det en gang til da, men sjansene er jo der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...