carmelasoprano har født:) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hvordan er formen din? Fortsatt like syk? Har dere fått vite kjønnet på babyen eller?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Heia neeei den er like dårlig, nå er jeg syk i tillegg så er ikke helt i hundre om dagen hehe.. Kjønnet på babyen er fortsatt en hemmelighet, skal ikke på ul igjen før den 26 juli.. Ha dere fått vite kjønn da?
carmelasoprano har født:) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Uff da.. Det var trist.. Jeg har også begynt å bli i dårlig form, jeg har veldig lavt blodtrykk så jeg er veldig svimmel og har vondt i hodet. Kaster du opp like mye enda? Ja vi har fått vite at det er en jente og vi har en gutt fra før så det var gøy.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Usjda, lavt blodtrykk er ikke morro det heller :-S mitt har heldigvis blitt bra igjen. Jada, kaster opp like ille gitt. Så morro da skulle gjerne visst hva jeg har i magen jeg også gitt.
carmelasoprano har født:) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Uffda.. ikke noe kult å kaste opp hele tiden. har du noe magefølelse om hva du tror det er eller? Du får ha god bedring videre, håper du blir bra snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå