Veslesnuppa Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har hørt om så mange som har gjort dette privat,og er visst litt av en opplevelse:) Man ser barnet så tydelig,kan se hvem han ligner på og hvilket kjønn det er. Så dette må jeg gjøre!!!! Så hvilken uke er best å ta ultralyd i?? Klart det er best å ta senest mulig,men hvor tidlig kan man gjøre det?
Tuttelure Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det er best mellom uke 24 og 34 (før babyn legger seg med hodet ned:))
Dr Mcstuffins Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ringte å bestillte time på Majorstuaklinikken i dag og spurte akkurat det spørsmålet. Dama i skranken sa mellom 24 og 30...Men jeg tror det er bedre å ta i uke 24-25-26 enn på slutten. For en jeg kjenner tok "i siste liten" og da var nesten ungen for stor... Jeg tar i uke 27. :-)
*Lille Persille" Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Vi tok i uke 27 og det var helt perfekt!
barbabelle Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Bestilte nettopp time og vi skal når jeg er 28 uker på vei. Damen på Majorstuaklinikken sa det var ypperlig, men at det ikke var så smart å komme noe særlig senere enn det.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg fikk beskjed om at uke 27-28 var perfekt, så vi skal i slutten av uke 27. De anbefalte ikke før uke 22, for da er det visst så lite underhudsfett at det ikke blir fine bilder. Etter uke 34 er det fare for at hodet har kommet for langt ned i bekkenet til at du ser det ordentlig, så derfor sier de det er best å komme før det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå