Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi vurderer visst nr 3 nå... trodde liksom vi var ferdig med babyer, og alt det der... Jeg er "bare" 27, så jeg har jo god tid på meg, men nå har vi snakket om å kanskje prøve å¨en til, har ikke blitt helt enig, mannen sier bare ok, kjør på, men jeg er litt usikker, ville liksom diskutere med han, vurdere for og imot... Jeg har en gutt på 8 år, han har ei jente på 7 år, sammen har vi ei jente på snart 3 år. Hun på 7 år får vi ikke ha hos oss, men vi må jo regne med henne og, kan jo hende vi plutselig får ha henne igjen. Mye tull fra hennes mor. Vet at mannen kan kreve mekling og at hun ikke har lov å nekte hen å ha henne, men han orker ikke det nå. Hvis vi får en til må vi jo i allefall på sikt kjøpe større bil, 7 seter(har en vanlig 5 seter nå). men ny bil må vi på sikt kjøpe uansett. Huset er stort nok, så det blir ikke noe problem. Eldsten er og har vært en veldig aktiv gutt helt fra han var liten, mannens jente er en normalt aktiv jente, og det er vår minste også. Vi har aldri hatt kolikk unger, så aner ikke hvordan det er om vi skulle få det. Men andre har jo klart det også, så det ville sikkert ikke blitt noe stort problem. Vi har hatt litt problemer i forholdet, jeg og mannen, er sikkert fordi vi har det så bra nå at jeg vurderer en ny baby. Tenker litt i forhold til minste jenta også at det passer nå for å ikke få for stor aldersforskjell på de. Vet ikke hva jeg egentlig ville med dette innlegget, kanskje få litt tanker/synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ingen med tanker/synspunkter til meg? HI
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg tenker også litt på å få nr tre nå. Føler at barna er blitt så store, at vi ikke orker nattevåk og amming osv, men likevel har lysten meldt seg. Jeg tenker også på hvor heldige vi har vært. Jeg har hatt to fine svangerskap og vi har to friske barn, ingen plager etter fødslene. Ungene er blitt store og fine og vi har det godt. Tror et barn til vil være enda en berikelse i livene våre. Samtidig er det jo en stor risiko for å rokke ved dette trygge, gode vi har. Du skriver mye om det som vil eller kan begrenses ved et nytt barn. Hva ville gledene være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå