sweet daisy Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg leser om alle som mister, eller at de kun finner tom fostersekk etc.. Jeg er 11+3 i dag, har hatt symptomer hele veien, aldri blødd eller hatt kramper. Skal til jordmor mandag 07. juli og håper da på å få høre hjertelyd (er da 13+2), og til ultralyd 19. august, men nå begynner jeg å bli veldig redd for MA.... Er det noen som har noen trøstende og beroligende ord? Virker som dette skjer så mange.. Klem fra meg!
Spent Hattiec... Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det går bra i 95 % av tilfellene! :0) Se på det tallet i stedet for de små prosentene hvor det går galt! Går nok kjempebra for deg skal du se! Lykke til! Klem!
Malene & 2 1/2 små Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Hei du! Når du har kommet så langt, går det nok bra! De fleste graviditeter ender jo godt... Noen av oss opplever å miste, og det gjør jo at statistikken blir bedre for dere andre.. Jeg selv mistet etter en infeksjon i fostervann, noe som er veldig sjeldent, så da skjer ikke det med flere i år.. Hold ut, og tenk positive tanker!! Gled deg til å høre hjertelyden...det er en sprø fantastisk opplevelse!!! Stor klem fra meg som håper å bli gravid igjen snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå