Malin&TE Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Er 33+1 idag, og det er svært lite liv i magen. Tror jeg har kjent 2-3 spark/bevegelser idag, og det er jo altfor lite.. Han er en ganske rolig gutt, men har aldri vært så rolig som dette! Begynner å bli ganske bekymra nå.. Okei, helt hysterisk! Hva synes dere jeg burde gjøre? Ringe føden, eller vente å se hva som skjer?
trude lutt Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ring føden hvis du er i tvil! Heller en gang for mye enn for lite, det sa de helt ettertrykkelig da jeg ringte for å høre om noe. Ikke vær redd for å ringe!!! Har ringt to ganger, og den ene gangen ble jeg beroliget på telefon, den andre gangen ba de meg ta en tur for sikkerhets skyld. Skyldtes mulig svangerskapsforgiftning og masse kynnere...
Scorpiogi Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 ikke få panikk, det kan være ingenting. men ring føden uansett, om ikke annet for å berolige deg. Jeg gjorde det to ganger sist, da får en komme inn til sjekk, sååå mye bedre enn å sitte å bekymre seg!
Malin&TE Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Ringte føden, og de ba meg komme ned på en sjekk..
pusi og lille pusi:) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 bra:) e lurt å ringe å få sjekka... man blir så mye mer rolier ettepå
Malin&TE Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2008 Alt va heldigvis fint! Æ trur bare han har lagt sæ litt dypt, va d han gjorde sist å.. Æ e bare gla for at alt e fint med lillegutt <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå