melkekua™ Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 ikke har fått igjen el/mens etter endt amming - og for de som fortsatt ammer/ ikke ammer. Her er alle velkomne ;o) Så morro at det er flere av oss der ute ) Jeg starter en tråd for oss. Som dere ser har jeg måtte forandre nicket fra melkekua...hehe....er jo blitt ganske så tørr på den fronten så da måtte en forandring til.
badass_suburban-mom Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Er ikke så mye her inne,siden frøken spinnvill sover minimalt på dagene,men kikker litt innom etter leggetid eller om hun tilfeldigvis slår til med en lur i senga si på dagen,hehe. Jeg ammer enda,ganske ofte,men ikke lengre på natta,så er litt snurt for at det ikke har hjulpet på EL! Tok lang tid å få snuppa,så hadde håpt at det skulle gå litt kjappere denna neste gangen! Må si at det prøves ikke spesielt hardt for tida,siden jeg føler meg ganske utslitt på enden av dagen(sovner ofte i sofaen,hehe),og siden EL ikke er tilbake,så orker jeg ikke anstrenge meg heller... *lat*
Parasit Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Får vel joine dere her, selvom jeg ikke ammer og har fått igjen mens og EL. Jenta mi blir ett år på lørdag, og jeg håper på en til før 2-års dagen hennes! Lykke til alle sammen:-)
En til, please. Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hei alle sammen. Jeg blir med jeg også :-) Minstejenta er elleve mndr. og jeg ammer fremdeles og er så heldig å ha hatt stabil syklus en god stund. Stikker som regel innom forumet en tur på kveldstid, men ikke alltid jeg skriver noe. PC står på kjøkkenet og av og til henger min sønn på 13 over skulderen min , og det er ikke så gøy å avsløre mine kvinnelige hemmeligheter for min pubertale håpefulle, he he... I stedet for babystøv får jeg sende dere el-støv... (hmmm...det var en setning jeg ikke før har skrevet til noen, knis)
melkekua™ Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Dytter denne opp - sikkert flere av oss ;o)
Spira31 Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Ja, hei! Begynt så smått å prøve på nr 2, har ei på 10mnd fra før. Ammer bare en gang innimellom nå (så godt som sluttet), men fikk mensen igjen allerede 4 måneder etter fødselen (syns det var kjipt da!), så regner med at ting er i orden i det departementet. hehe:) lykke til folk! Er med og "skravler" en annen dag, men tenkte å ta meg et bad nå og legge meg... skal jobbe imorgen,så er trøtt!
Gizom81 Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Nå vet jeg ikke om jeg kvalifiserer til to tette, lillegutt er 15mnd og vi vil gjerne ha en søster eller bror til ham!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Har 2 tette, 16 månder mellom jentene yngeste er 8 måneder =0). Har nå lyst på enda en. Har satt inn spiral men vil ta den ut snaaaaaart =0). Så er nå inne her bare for å snoke men snaaaaart er jeg tilbake =0) Ps 2 tette er FANTASTISK. Dere har mye å glede dere til =0)
Topp 10. Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Vi prøver også på to tette:) Vår lille er kun 5mnd men vi kjører på!! Vi håper den sitter så fort som mulig, men stresser ikke. Har desverre en håpløs syklus som varierer fra gang til gang.... så vet ikke når el eller ikm ska være her. Kjipt, men den har vært slik alltid (etter jeg sluttet på ppiller for 4 år siden).
Topp 10. Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 Blir gøy med 3 tette da? Det er drømmen her også Men først må vi få nr 2 til å sitte. Ser deg snart her som en rutinert prøver:)
Staark Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Hei:) Har lett lenge etter en slik tråd. Her er baby 6mnd og vi ønsker to tette. Det optimale hadde vært å bli gravid om noen måneder, men jeg gidder ikke begynne på hormon-prevensjon, så vi tar det som det kommer Vi ønsker 18mnd mellom barna, men tar alt vi får Jeg ammer og har ikke fått tilbake mensen, men håper den kommer snart så vi har litt kontroll på om ting skjer - og når. Jeg gleder meg noe enormt til å være gravid igjen, og gi baby en lillesøster/lillebror. Håper og tror de vil ha stor glede av hverandre
melkekua™ Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2008 Hei Staark ) Da er vi i samme situasjon! Vi har en baby på 5 mnd....og vil gjerne ha en til snarest. Vil heller ikke begynne på prevensjon siden jeg vet hvor lenge den kan henge igjen i kroppen og det vil jeg ikke. Dessuten brukte vi 1 år (12 pp) på at lillegutt skulle sitte. En annen grunn er at jeg hører klokka tikke. Jeg har nettopp sluttet å amme, det er og blir tørt i dem. Har heller ikke fått igjen mensen, men kjenner eggstokkene jobber noe veldig...så noe er i gang tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå