Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Nei, fordi Jysk er en jævla drittbutikk. Som er kåret til Nordens dårligste butikk for 3 eller 4 året på rad, både når det gjelder kundeservice og varer de ikke har. Så Jysk, de holder jeg meg laaaaaangt unna. Makan til useriøs drittbutikk tror jeg man skal lete lenge etter!
Spent Hattiec... Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke den, men har kjøpt en god del andre møbler fra Jysk. Alt faller fra hverandre. Anbefales ikke. Det eneste vi har vært heldige med er hagemøblene..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 jysk er en bra butikk her iallefall. Godt mulig du bare er en snobb du 18.02???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå