Gå til innhold

Noen som har chaiselongen .....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Jysk? Og er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fordi Jysk er en jævla drittbutikk. Som er kåret til Nordens dårligste butikk for 3 eller 4 året på rad, både når det gjelder kundeservice og varer de ikke har.

 

Så Jysk, de holder jeg meg laaaaaangt unna. Makan til useriøs drittbutikk tror jeg man skal lete lenge etter!

Skrevet

Har ikke den, men har kjøpt en god del andre møbler fra Jysk. Alt faller fra hverandre. Anbefales ikke. Det eneste vi har vært heldige med er hagemøblene..

Skrevet

jysk er en bra butikk her iallefall. Godt mulig du bare er en snobb du 18.02???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...