Gå til innhold

*hilsepå*


NurseBabyG

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig aktiv babyverden-bruker, men tenkte å stikke innom mars2008-klubben her også :-)

 

Jeg er 26 år, sykepleier og bosatt i Molde med samboer og lille Tonje som ble født 4. mars.

Hun er en veldig rolig baby som gråter bare når hun er sulten eller har vondt.

Jeg har hatt 4 brystbetennelser foreløpig, men gir ikke opp ammingen enda - jeg tror alltid at det ikke kommer tilbake... men virker som om jeg har det kronisk :-(

 

Hun er kjempeblid og smiler masse. Smiler når hun våkner opp om morgenen og når hun ligger i vogna og folk kikker ned til henne.

Hun har blitt kjempeflink til å bruke hendene og dyrene på babygymmen er kjempegøyale :-D

 

Håper dette er et kjekt forum da, så kanskje jeg begynner å henge her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og velkommen til deg og Tonje :)

 

Jeg er også 26 år og sykepleier, bosatt rett utenfor Bergen, med samboer og Helle som ble født 8 mars. Helle er også en veldig rolig baby, gråter så og si aldri, så når hun en gang i blandt skriker litt så blir vi nesten helt forskrekket! hehe

Våkner med det største gliset hver gang hun har sovet og er begynt å vise glede av å se oss:) Smiler til alle som smiler til henne, enkelt og greit! Hun syns også dyrene på babygymmen og vippestolen er gøy og har begynt å få lyst å putte alt i munnen :)

Har en stund vist at hun kan være litt skeptisk til folk, spesielt dersom de kommer for brått på, da kommer geipen fort!

 

Ammingen har gått utrolig fint fra starten av, (tiltross for at jeg lå på oppvåkningen 17 timer etter fødselen). Håper jeg kan holde meg til bare amming ihvertfall 1 mnd til før vi begynner med grøt...

 

Ellers er hun en bra "mamma-jente", men de blir vel lett det..... ;)

Hun sover hele natten og hele formiddagen, for å så være våken en god stund, og vi er i gang med å få til litt bedre rutiner på kveldstid, slik at jeg kan få litt kveld igjen!

 

Så "kort" fortalt, det var oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

wow, di snuppe er jo helt lik mi snuppe :-D

Hun har sovet hele natten siden hun var 2,5 mnd, er blid som en sol når hun våkner og gliser til alle. Har ENDELIG begynt å le nå! Er så kjekt å gjøre grimaser til henne, også bryter hun ut i et megaglis og ler :-D

 

Jeg ammer enda, og det ser ut til at jeg har nok melk til å fortsette med kun morsmelk en stund til.

Døøøøøør jo etter å prøve fruktmos på henne, men skal holde meg til hun virkelig trenger det!

 

Hun finnes IKKE skeptisk til noen, men har funnet ut at mamma har maten da, så når hun er sulten og andre holder henne kommer geipen frem - er så sjelden at hun sutrer at vi prøver å ta bilde av geipen hver gang det skjer *slemme foreldre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...