Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jaja... Da er vi snart inne i 3.pp... Skal kjøpe meg WY nå og bli sunnere på alle måter, slik at kroppen min kanskje blir mer fruktbar ;-) Fikk mensen i dag.. Til og med en dag før IKM... Men, når den først skulle komme, så gjør det ikke noe at den var tidligere ute.. Trist at det ikke funket denne pp'n, men som forventet..
2prinsesserogbim Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 uff det var da synd.... jeg unner alle å bli gravide i løpet av sommeren, måtte det bli 09 baby på oss alle....
j@nnemor Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Det var domt.. Jaja.. får håpe det går bedre neste gang:) lykke til=)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Æsj så kjipt da pfeew... Ja det er ikke dumt å prøve WY, vet jo ikke om det var det som gjorde utslaget for oss, men det skadet iallefall ikke! Kommer til å stikke innom BliGravid innimellom for å sjekke ståa, lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2008 Takk for støtten! =)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 kjipt altså, får håpe det klaffer til neste gang :-D Men var jo bra den kom tidelig istedenfor å vente som jeg gjør no.. Har enda ikke fått mensen, men tør ikke ta test, er så redd for at den er negativ :-/
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Når hadde du IKM da? Jeg hadde testet med en gang hvis min mensen hadde vært forsinket.. ;-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Lykke til videre! Krysser fingrene for deg her og nå for neste periode!
3barnsmor? Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Det var synd, men klaffer nok snart skal du se. Alle gode ting er jo 3 er det ikke det man sier?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Ja, sant det ;-) Får håpe du har mer hell enn meg nå da :-)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 23 hadde jeg IKM.. Kjenner ingen tegn til mensen slik jeg har gjort ellers, med magesmerter osv, men nei.. Jeg får vente ut uken å se, har aldri hatt problemer med mensen før så om den ikke kommer får jeg virkelig ta test å håpe på det beste :-P :-D Hvis ikke blir det bare å prøve på nytt, selv om det er skikkelig trasig å få sannheten trøkt i tryne å vite at man ikke er gravid alikavel, hvertfall når man virkelig har SÅ lyst til dette her :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2008 Så spennende da =) *håper på dine vegne* Hvilken pp er dere inne i?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2008 Men da har dere jo goood tid ;-) Hehe..sier jeg som "stresser" etter kun 2.pp....
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 Hehe :-) Lett for.. Må vel bare slappe av og ikke ha for store forhåpninger.. :-) Føler jeg har noen av de derre symptomene man også bare kan innbille seg :-P hehe!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2008 Ja..slappe av..hehe.. Hvordan gjør man det? =) Lykke til da!! Du får oppdatere hvis det skjer noe nytt! Jeg kommer til å bli sååå misunnelig om du får klaff i 1.pp! Og så glad på dine vegne
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 Hehe det var det, hvordan gjør man det! ? Tankene surrer jo som bare det oppi hodet.. Ja skal si ifra ;-) Jeg blir overasket glad om det klaffet på første PP ! :-D Håper iallefall virkelig du blir gravid neste PP :-) :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 24. juni 2008 Takk i like måte Når neste pp starter, så tror jeg at jeg bare skal holde meg unna alt som heter graviditet på nett og dette forumet...gjøre masse gøy og være veldig opptatt så jeg ikke tenker på ikm...
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 Det tror jeg du virkelig gjør rett i :-) Er ganske greit å være her om det er noe viktig liksom eller virkelig trenger noen å snakke med :-) Jeg er ny her da, så har ikke vært innpå her såå mye! Men tror jeg må få tankene på noe annet før jeg blir gaal :-P
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kom inn hit for litt over en uke siden tror jeg... I hvert fall etter jeg hadde EL sist.. Blir litt avhengig.. Så jeg må bare holde meg unna når neste pp starter... I hvert fall være her litt mindre.. Jeg må få meg en ny hobby tror jeg.. Spille spill med sambo.. Lese bøker, besøke folk etc etc.. Det vil nok få tankene på andre ting litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå