Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 føler liksom alle enten har i desember eller i slutten av januar.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Heisann! Jeg har termin 1. januar, satser på nyttårsbarnet Så på profilen din at det sto du har termin 30. desember 08.... Har du fått innkalling til ord ul enda? Vi har vært på 3 tidlige ul, og alt står bra til inni magen. Har en Angelsound doppler, og i dag fant vi hjertelyden til den lille for første gang
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 skreiv inn feil. skal fixe det. har vært til privat UL. skal til ordinær UL 7 august:) da vi var til privat sa hun at jeg trolig har termin da. for jeg rengte ut på babyverden. så rundt 1 januar blir det bebis håper det blir i 09 hvertfall
fru furu med kongle Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har termin 8.januar, det er ikke såå langt unna
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ja er sikkert kun de som har termin rundt årsskifte som virkelig håper på å gå ut tida, og kanskje litt over... Hehe... Jeg har sååå lyst på julemat nå, fenalår, røkt laks, roastbiff osv... Spiser ikke dette så mye ellers i året, og går aldri og lengter etter det til vanlig. Men nå som jeg er gravid og ikke får spise sånt, så har jeg såååå lyst på, hihi.... Vi fikk ordinær ul 13. august. Blir spennende å se den lille igjen. Har time til jordmor igjen i neste uke.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 er det noen som vet hvordan en forandrer termindato?? prøvde på redigere profil, men dengang ei. er ikke helt datageek. hehe..
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 For å forandre termindato, må du gå inn på "din egen side" og på "brukerinformasjon". Litt ned på siden der kan du endre termindatoen
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har termin 31 desember, men håper jo at jeg glir over i januar Gikk over tiden med første mann, så det er jo lov å håpe.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 4 januar her, hehe håper den lille klarer å klamre seg fast der inne til over nyttår jeg ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå