Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 noen tips? er "alene" i 3 uker, og vet ikke helt hva jeg skal finne på til middag idag, eller imorgen, eller dagen etter der.. osv.
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har en samboer som ikke GIDDER og lage middag, så jeg har middagstreik her hjemme sånn at da blir det "middag for en" her også! Jeg skal lage meg fiskeboller i kvit saus,poteter og gulrot, nam!
berta Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Wok. Bruk kyllingfilet, frosne grønnsaker, wok saus og ris.. Eller gå på coop mega og kjøp ferig varm mat :-) I dag kjøpte jeg lapskaus derfra, nam ! Og ferdig middag på ett minutt :-) hehe.. ellers så har fjordland ganske mange greie produkter... Koster egentlig ganske mye å lage middag til en person, er ikke dobbelt så dyrt til to liksom...
lillefot Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 En kyllingfilet, et pitabrød, salat og tomat + litt hvitløksdressing. Stek kyllingfilet til gjennomstekt, legg på et par skiver ost og la det smelte. Varm pitabrødet. Legg salat i bunnen sammen med to skiver tomat og litt dressing, på med kyllingen. Voila! Smell sammen en salat til og du har et godt og sunt måltid for 1 person.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 takk for tips. Fare for at det blir noe a la fjorland idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå