Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Bare lurer, og merker dere noe på babyen? Min er 2 mnd nå, og jeg har vel drukket kaffe 2 ganger bare, men ser andre drikker det.. Hadde vært godt med en kopp av og til men føler det er et lite "offer" for barnet..
jentelykke + guttelykke Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg drikker kaffe hver dag- gjerne et par kopper.(med koffein) Merker ingenting på jenta mi. Er ikke farlig heller, men barnet kan visstnok bli litt urolig/våkent/irritert. Prøv deg fram litt. Alt med måte selvfølgelig
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg drikker litt, og har ikke merket noen forskjell mellom dagene jeg drikker eller ikke drikker kaffe. Passer på å ha et moderat inntak av koffein.
2hærligegutter Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg drikker en del når jeg har selskap av noen,men når jeg er alene blir det bare med et par kopper. Merker ingenting på gutten, har drukket kaffe fra første dag
baby 07.02. Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke tenkt over det før, det har begrenset seg selv. Har aldri merket noe på han. Drikker et par kopper eller mere. Ikke hver dag da.
80 m/ supersøt jente! Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg drikker kaffe, 1-2 kopper pr. dag, og merker ingenting på jenta mi. Fikk jo servert kaffe på Riksen etter fødsel... Pappan er dessuten lege, og sier det ikke gjør noe med litt kaffe, men alt med måte selvsagt.
hd85 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jeg drikker kaffi når jeg vil ha, det blir ett par kopper for dagen..Merker ingenting på bebbis. Har lest i mamma bok, at du helst ikke skal drikke mer en 8 kopper.. Self alt med måte, men kaffi er nok ikke farlig.
Ludoline Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 I begynnelsen drakk jeg kun koffeinfri en sjelden gang, men etterhvert har jeg begynt å drikke mer. Fra hun var fem måneder har jeg vel så og si drukket hver dag, men ikke mer enn et par kopper (eller en cappuccino en gang iblandt). Har ikke merket noe som helst på baby.
Mammaen til Turid Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 fikk beskjed på sykehuset jeg at så lenge det ikke var litervis med kaffi, var det greit.. jeg drakk ikke mer enn 2-3 kopper til dagen under graviditeten (vble hekta på koffein under graviditeten jeg.. hmm..), og spurte om dette etter fødselen, og fikk beskjed om at det var helt greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå