Gå til innhold

Til vi som er usikkre; JEG VENTER TVILLINGER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud...legen på volvat tok så feil som det går ann....JEG SKAL HA ENEGGEDE TVILLINGER!!!!!

Er 7+4 i dag..fikk utvendig ultralyd av en spesialist....SHIT SHIT SHIT!!!!!!!!!!! Anbefaler majorstuaklinikken på det sterkeste!!!

Jeg er i sjokk!!

Til uglemamma; Ikke godt for deg, synes skikkelig synd på deg...men se den sånn..jeg hadde 3 aborter før dette og det går bra til slutt. Stå på og hold ut. Vet hvordan du kjenner deg og det er tomt og ubehaglig og leit. Masse trøsteklemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og grattis masse:) hva var det legen på volvat hadde sagt? ble litt nyskjerrig her:)

Skrevet

Oj oj oj, nå har jeg frysninger her! Så utrolig koselig=) Har fulgt med på tråden deres. Vært så spent på hvordan det gikk med deg på UL i dag. Dette var jammen meg fantastiske nyheter!!!! Gratulerer så mye:):):)

Skrevet

Takk!!!! Jeg er helt forvirra men venlig glad og litt skremt...kommer jo til å ese i dobbel fart..hjelp!!

Krysser fingrene for at alt skal gå bra for dette ønsker jeg uansett hvor mange barn..hehe!!!!!!

Skal prøve å få lagt bildet på siden min!

Skrevet

gratulerer, så koselig å høre...gyn. så ingen fostersekk eller noe hos meg..men tester fortsatt positivt og har endel symptomer, så de tok blodprøve for å utelukke graviditet utenfor livmor..eller at jeg er enda kortere enn 6 uker..

mest sannsynlig har jeg hatt en SA, hvor alt er ute.føler meg overraskende lett til sinns;-)

Så spennende med tvillinger, tryllepike!lykke til med svangersapet videre;-)

Skrevet

Tryllepike! Jeg har klump i halsen her nå! Gratulerer! Snkk om å trylle :D *Knis* Så herlig nyheter for deg. Og sååå spesielt! Jeg skjønner godt at du er i sjokk,jeg!

Ikke bekymre seg om meg... Var veeeeldig nedfor i går, men ser framover i dag. Pillekuren funket og jeg er på vei til å bli tom og klar for nye omganger i høyet. Er trist,men fattet. Spesielt når jeg får slike nyheter som dine :) Gratulerer igjen *Klemmer masse* :)

Diamanda, trist å høre...Vi to må treffes snart igjen her inne. Skal nok hilse fra legen min og si at det der med å vente til syklusen er tilbake på plass før man prøver videre, er bare sprøyt. Gammeldags og bare for legers erminkalkulering til neste gang. Så vi sees her om en måned eller to tenker jeg... Jeg sjønner lettelses-følelsen, har den selv også, selv om jeg er trist oppå alt. Vi skal fixe dette, og få barn med god musikksmak ;)

*Klapper på dere begge*

Er fortsatt litt i sjokk jeg også,Frøken tryll.... Det må jeg si...tvillinger...Eneggede... Herre jøje min hatt :D Gratulerer!

Skrevet

Pssst, du må skifte nick til * lykkespirene* eller *lykkespirer* ! :D

Skrevet

ja, uglemamma, vi sees her snart...skal overtale gubben som i utgangspunktet vil vente en stund...men da blir det ikke noe på ham!!!

Skrevet

hehe, nei her er det bare å forføre i vei ;)

Skrevet

Gratulerer!! :0)

Det var hyggelig lesning!

Skrevet

Haha..ja jeg må jo skifte på nicket..hehe. Så jenter..ikke fortvil om gynekologen er negativ..de kan tydligvis ta grundig feil!!!!!!!!

HURRA!!!!!

Nå skal jeg dra til Hellas og bare nyte og være lykkelig fra topp til tå!!!

Masse lykkestøv på dere og, lykke lukke til med vidrer prøving! Jeg har feilet mange ganger men nå ser det ut til at alt skal ordne seg og det vil det gjøre for dere og!!!

Skrevet

Så supert!! All hell og lykke til deg. Fikk se hjerteslagene i dag jeg, så er i en liten lykkerus selv!

Skrevet

Så utrolig koselig, nå begynner vi å bli mange tvilling gravide i januar.

Skrevet

Å, så glad jeg ble nå!!!:-) Har vært så triste nyheter med Uglemamma og Diamanda at man helt mister motet....

Hurra for deg som klarer å få to små spirer i magen:-)

Please overfør litt babystøv til meg slik at alt går bra på torsdag!!

Skrevet

Så du er også med tvillinger!!! Gratulerer!!! Hvor langt er du på vei? Hva slags oppfølging får du?

Skrevet

Jeg er nå 9+4, det er 2 eggede her da, ikke eneggede som deg. Var på ultralyd når jeg var 8+1 da fikk jeg vite at det var 2, så skal jeg på ny ultralyd igjen når jeg er i uke 12, så i uke 18 som jeg vet om nå, utenom det er det lege timer og jormor. Det er tett oppfølging.

Synes det er helt topp å få 2 stk på en gang jeg:)

Skrevet

Så koselig!!! Da ligger vi nesten likt i løypa vi da!! Har du begynt å få noe mage enda?? Jeg har en bulk jeg ikke klarer å trekke inn og tenker at det må være begynnelsen. Vet du om man pleier å få fortere mage med tvillinger?? Vet ingenting om dette jeg, trodde jo ikke vi skulle få to lykketreff på en gang!!

Skrevet

ja må korigere litt på ukene mine tiden flyr hihi. Jeg er 10+1 i dag.

Har fått en liten bulk ja, men fikk mage veldig sent sist pga bakovervent livmor så den kommer nok noe litdligere denne gangen ja.

Magen kommer tidligere med 2 rett og slett fordi livmoren må vokse fortere for å ha nok plass til begge 2.

Kjenner til det å ikke vite, man går jo ikke rundt å tror at man skal få 2 liksom, men har lest mye de siste dagene, men har fortsatt mange spørsmål.

Du får kaste deg på skaravletråden for oss som venter 2 inne på januar terminklubben.

Skrevet

Gratulere så mye med to! Snakk om overaskelse, fra å tvile på at det var noe som helst, til å plutselig ruge på 2 stk! Må være en overveldende følelse. Er så glad på dine vegne at det endelig klaffer.

Skrevet

Åh! Gratulerer! (Jeg har også tittet på tråden deres og sendt gode tanker de siste dagene).

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye tryllepike * lykkespire* !Har fulgt med på deg!For en gledelig nyhet!!Du er jammen heldig! Har alltid ønsket meg tvillinger:) Dette blir gøy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...