lip smacker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hvor lang tid tar det å gå fra umoden til moden? Er dette noe som kan skje raskt,eller kan det ta sin tid? Har veldig lyst til å føde NÅ,men er visst bare medium moden...hva nå det vil si..;-)
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hmm dette lurer jeg åssa på.. er ikke moden i de hele tatt enda.. kan jeg da være moden om en uke???
Nordhagenjentene :) Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet ikke svaret, men når jeg var umoden forrige fredag sa jordmor "men du kan jo bli moden fort likevel"... Er nok ikke noe fasitsvar på det....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 det trur æ kan skje meget fort egentlig. over natten kanskje
turbo Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Hei! Jeg var til gyn us torsdag forrige uke.. hadde da ca 1 cm åpning, men legen sa jeg ikke var moden... veldig lite hvertfall.. Var på ny us i går- og var da blitt veldig moden! så det kan skje fort... jeg har ikke hatt rier, kun murringer,,, og det gjorde meg moden på de dagene.... Men får du rier som er gode, kan du jo bli moden på et blunk!!
<3 Lilly <3 Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 ble sjekket for modning av jordmor på sykehuset på fredag. hun mente at det var egentlig ikke noe vits i å sjekke slikt. noen kan få beskjed om at de er helt umodne for så å føde dagen etterpå. og var man moden så kunne det fremdeles gå en stund før man fødte.
mamma sin kompis Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Ja, det lurer jeg oxo på. har blitt sjekket opptil flere ganger disse 14 dager, noen sier moden andre sier mindre moden. Ja , så va er jeg.....ååååå vil føde nå, 10 dager på overtid. har 2 cm åpning, men ikke så moden....ble sjekka sist gang igår, var ikke så moden. Skal igangsettes torsdag, så håper alt er klart da, slik at jeg trenger bare drypp En del murringer iløpet av dagen, men menst på natta de siste ukene.....men biter vell ikke på...
lip smacker Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar jenter! Da er jeg igjen full av fødehåp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå