Gå til innhold

Hvor fort kan man bli moden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det å gå fra umoden til moden? Er dette noe som kan skje raskt,eller kan det ta sin tid? Har veldig lyst til å føde NÅ,men er visst bare medium moden...hva nå det vil si..;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm dette lurer jeg åssa på.. er ikke moden i de hele tatt enda.. kan jeg da være moden om en uke???

Skrevet

Jeg vet ikke svaret, men når jeg var umoden forrige fredag sa jordmor "men du kan jo bli moden fort likevel"... Er nok ikke noe fasitsvar på det....

Skrevet

det trur æ kan skje meget fort egentlig.

over natten kanskje

Skrevet

Hei!

Jeg var til gyn us torsdag forrige uke.. hadde da ca 1 cm åpning, men legen sa jeg ikke var moden... veldig lite hvertfall..

Var på ny us i går- og var da blitt veldig moden! så det kan skje fort... jeg har ikke hatt rier, kun murringer,,, og det gjorde meg moden på de dagene....

Men får du rier som er gode, kan du jo bli moden på et blunk!!

Skrevet

ble sjekket for modning av jordmor på sykehuset på fredag.

hun mente at det var egentlig ikke noe vits i å sjekke slikt.

noen kan få beskjed om at de er helt umodne for så å føde dagen etterpå.

og var man moden så kunne det fremdeles gå en stund før man fødte.

Skrevet

Ja, det lurer jeg oxo på. har blitt sjekket opptil flere ganger disse 14 dager, noen sier moden andre sier mindre moden. Ja , så va er jeg.....ååååå vil føde nå, 10 dager på overtid. har 2 cm åpning, men ikke så moden....ble sjekka sist gang igår, var ikke så moden. Skal igangsettes torsdag, så håper alt er klart da, slik at jeg trenger bare drypp ;)

En del murringer iløpet av dagen, men menst på natta de siste ukene.....men biter vell ikke på...

Skrevet

Takk for svar jenter! Da er jeg igjen full av fødehåp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...