Trollmora Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 og i dag er han i barnehagen ) Vi skal tilbake torsdag for flere blodprøver for legen hans er ikke helt fornøyd. Han skal også gjennom Eeg, men vi får innkalling og brev i posten når det blir. Verdiene på de hvite blodlegemene er på akseptabelt nivå, men fremdeles ikke så veldig høye, så det vil sykehuset følge opp denne uken. Muligens er han slått ut av et "virus", men det er vel det de sier når de ikke kan forklare hvorfor kroppen hans reagerer slik som nå. Legen mente også at det var litt rart at han fikk denne type "feberkrampe" (hvis man skal kalle det det....) for det er mer vanlig når man er 2-3 år og ikke nesten 6. I tillegg hadde han jo hatt feber ett helt døgn i forkant av episoden, og det finnes ikke noe forklaring på det heller. Trøsten nå er at han er oppegående og i full rulle. Riksen er jo spesialtister og da håper jeg at de kan finne ut om det er noe eller ikke. Mor sjøl kjenner det har vært slitsomme dager med lite søvn. Vi hadde bryllupsdag i går og det ble feiret med middag på Egon for hele gjengen og deretter sløvt på sofaen resten av kvelden. Takk for all oppmuntring fra dere, det setter jeg kjempestor pris på ) Klæmklæm fra
Maud Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Så fint at han er utskrevet og frisk igjen! Håper med dere at de gir dere noen svar på hva dette skyldes. Gratulerer med gårsdagen også og stor klem herfra.
tufsemor Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Så godt å høre at dere får puste ut litt hjemme.....gratulerer med dagen i går. Riksen er et godt sted å blli ivaretatt om ikke alt er som det skal, godt at de skal følge opp videre. Så håper jeg du slapper av det meste du kan, sover, spiser og gjør ting som er godt for deg. God bedringsklem sendes herved
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Huff, så skummelt. Godt at han virker frisk nå og at almenntilstanden er god. Så får vi håpe at de hvite blodlegemeene formerer seg i fint driv ;-) Stor klem til hele Trollmorfamilien!
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Så godt å høre at gutten er i farta igjen!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 For en fantastik ting å lese! åhh nå ble jeg glad, for vi har vært redde vi, både dritgreipappan og jeg! hurra!
frøydis m/ 4 Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Så godt å høre! Håper han klarte det bra i barnehagen idag, og fortsetter å friske seg.
Mamma@work Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Så bra han har kommet seg hjem og føler seg. Ikke lett å passe på seg selv, når man er full av bekymring for de kjære små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå