Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg fikk mitt første barn litt over 1 mnd siden. Ble veldig emosjonell etter fødselen og gråt masse pga en del følelser jeg fikk og fortsatt har etter fødselen. Jeg er glad i datteren min, men gleder meg ikke til noe. Gleder meg ikke til å se at hun blir større, vil bare at hun skal være nyfødt. Gleder meg ikke til at vi kanskje skal gifte oss snart, og ikke til at vi tre skal ha ferie sammen. Jeg burde vel egentlig være lykkelig når alle omstendigheter er såpass bra, men jeg ønsker meg bare tilbake til før barnet mitt ble født. Føler at livet mitt ikke har gått videre siden fødselen. Jeg vil ikke at det skal gå videre heller, men vil at tiden skulle ha stoppet f eks dagen før fødselen. Noen dager er bedre enn andre. Andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Mulig du har svangerskapsdepresjon. Det er mer vanlig enn de man tror, så jeg synes du skal ta en prat med din fastlege. For det er ikke bra å gå med dette for lenge.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Du bør søke hjelp. Kanskje trenger du mere avlastning og ro? Varme tanker til deg. Ps, det er kjempe vanlig å føle seg blue etter en fødsel.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har en time på sykehuset med en jordmor, men det er ikke før om et par uker. Har ihverfall tenkt å snakke med noen. Det er tanker om graviditeten og fødselen som jeg fikk allerede da fødselen begynte, som plager meg masse enda. Er litt redd for at de ikke tar meg alvorlig, for jeg virker så oppegående og blid. Og siden jeg klarer å være sånn utad så begynner jeg å tvile på om jeg egentlig "fortjener" timen på sykehuset, men jeg vet jo selv hvordan jeg har det. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå