L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 skal gifte oss nå om noen få uker, og er ikke fornøyd med min mascara... syns den gir for lite farge, må jo ha en som synes litt:) og den MÅ VÆRE vannfast:) hehe... tips?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Skulle til å anbefale den nye til l`oreal (den hvite og rød) Meeeen, når jeg så at det er til bryllup så tror jeg ikke den er den lureste å bruke Den holder veldig fint hele dagen. Men jeg hadde den på i helgen, og det kom en del tårer og da forsvant mascaren og Den skal jo vaskes vekk med lunket vann og ellers tåle alt mulig sies det. Men tårene mine klarte å få den vekk jaffal
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ta å prøv Dior show, de er geniale.de selger en som gir det helt svarte vipper.Eneste som duger prøv den du!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 takker for tipset damer:) må kjøpe og prøve de ut:)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg brukte mascara fra Shiseido da jeg giftet meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå