Sonata08 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har visst ingen symptom denne gangen. Har alltid vært uggen og hatt ømme pupper ++ når jeg har vært gravid før men denne gangen er jeg helt som vanlig. Bør jo kanskje være glad men syns ikke det er så beroligende siden d gikk gale sist. Skal på ul på torsdag. Da er jeg 6+4. Noen flere som liksom mangler denne fornemmelsen ?
Sonata08 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2008 Bortsett fra mensmurringer da som jeg glemte
ni71 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Føler lite, samme som deg. Ja litt øm i brystene hvis jeg kommer bort i de og mensen murringer. Ellers så er jeg frisk og rask. Er 7+3 og har valgt å nyte formen så lenge jeg kan. Plagene kommer fort nok hehe. Med min første så var jeg sprek helt til the bitter end, og raskt på beina igjen etterpå. Null problemer. Med nr. 2 så sleit jeg med bekkenløsning og vann i kroppen. Bekkenløsningen er ikke borte etter forrige så den kommer nok før jeg rekker å blunke, så mitt råd. NYT formen, man vet aldri hvor lenge det varer og gled deg over at en ny borger er på vei. Dette går så bra skal du se :-)
-kreativmamma- Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Her varierer symptomene litt. Har litt ømme pupper - først var brystvortene kjempesåre, nå er det mer ømt i hele brystet - og er litt småuggen hvis det er lenge siden jeg har spist, men bortsett fra det kjenner jeg svært lite. Innimellom føler jeg meg absolutt ikke gravid, men samtidig prøver jeg å være glad for at jeg ikke ligger rett ut og spyr. Jeg er bare 5 uker på vei da, så det kan vel komme nok av symptomer etterhvert...
-galadriel- Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg føler meg heller ikke gravid, og det bekymrer meg litt. Første gang jeg var gravid var jeg dårlig fra dag 1 omtrent, andre gangen hadde jeg ingen symptomer og da gikk det ikke bra, hadde en SA i uke 6. Så denne gangen føler jeg meg omtrent som sist, og er livredd for en SA igjen. Er bare 4+3 nå da..
*lykke -feb09* Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Hei Jeg leter også etter svangerskapssymptomer (er 5 +1), men er foreløpig kun litt trøttere enn vanlig. Hadde en MA tidligere i år med alle graviditetssymptomer tilstedet (helt likt de andre graviditetene mine). Jeg har to barn fra før av, så jeg får bare håpe på at dette svangerskapet ender lykkelig med en velskapt baby. Tvi Tvi til alle dere andre også - med eller uten symptomer!
Dodlimammatil2 Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har også kun litt ømme bryster, muligens humørsvinginger og ellers kjenner jeg lite... jobber enda med meg selv for å forstå det jeg, så enn så lenge jeg ikke kjenner så mye tør jeg ikke tro det helt :S skal til legen om 3 uker, da er jeg 10 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå