Gå til innhold

Noen som har hadd 3 ks her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er dere på prøvern?:)kom igjen hiv dere på dere å nå:)

Skrevet

ååå lurer litt her nå ja..hehehe..langt på vei?

Skrevet

hmm..nå du..trur itj på dæ..hehe

Skrevet

hehe=) det må du gjør vettu!!!!

Har du fått nå dato når det bli fødsel t dæ da?

Skrevet

nope skal på ultralyd 7.7 skal vel inn på samtale etterpå for å få ks.som jeg skal ha!

Skrevet

Ja,stå på kravan dine... Sikkert en storing no å=)

Skrevet

ja e det sikkert så æ ska ha det.dem ødelag nok sist gang.

Skrevet

Sykt kor leng dæm hell på ja!! Bli vel tatt i uke 38 du da!!! Godt å få litt før å da=)

Skrevet

håpe det.ska dokker på ferie i år foresten?blir danmark på oss:)

Skrevet

Drar t hunderfossen på torsdagen..Så drar vi nordover i neste uke..

Har ferie igjen slutten av juli og først på aug,så får sje ka vi gjør da...

Håpe på litt sol da=)

Fint i Danmark,vært flere ganga der vi å...

Skrevet

vi drar i midten av juli å til hunderfossen først i 2 daga før ferden går videre til danmark,håper vi får fint vær:)

Skrevet

ja,kjipt som d e no iværtfall..Skull på martnan i dag vi men... d vart

itj nei

Skrevet

e det martna no?trud det va neste uke æ..

Skrevet

Hørt d va no æ? hmm..kanskje æ tar feil

 

Skrevet

hehe ska itj påstå nån ting æ..e helt utafor for tida..hehe

Skrevet

Er det virkelig noen som vil ha KS? Hvorfor?

Skrevet

Noen må ha=) Etter 2 ks får man ikke føde vanlig!

Skrevet

ikke alltid om man vil,men noen må ha det.for min del så holdt jeg på i 19timer med første mann å ente opp i ks,pga alt for stor unge.noe jeg prøvde å fortelle de hele veien.så ja noen vil ha ks.selvsagt hadde jeg fått normale barn hadde jeg å ønsket å slippe ks,men sånn er det for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...