klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 er dere på prøvern?:)kom igjen hiv dere på dere å nå
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 ååå lurer litt her nå ja..hehehe..langt på vei?
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 hehe=) det må du gjør vettu!!!! Har du fått nå dato når det bli fødsel t dæ da?
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 nope skal på ultralyd 7.7 skal vel inn på samtale etterpå for å få ks.som jeg skal ha!
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2008 Ja,stå på kravan dine... Sikkert en storing no å=)
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 ja e det sikkert så æ ska ha det.dem ødelag nok sist gang.
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Sykt kor leng dæm hell på ja!! Bli vel tatt i uke 38 du da!!! Godt å få litt før å da=)
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 håpe det.ska dokker på ferie i år foresten?blir danmark på oss:)
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2008 Drar t hunderfossen på torsdagen..Så drar vi nordover i neste uke.. Har ferie igjen slutten av juli og først på aug,så får sje ka vi gjør da... Håpe på litt sol da=) Fint i Danmark,vært flere ganga der vi å...
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 vi drar i midten av juli å til hunderfossen først i 2 daga før ferden går videre til danmark,håper vi får fint vær:)
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2008 ja,kjipt som d e no iværtfall..Skull på martnan i dag vi men... d vart itj nei
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 e det martna no?trud det va neste uke æ..
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2008 Hørt d va no æ? hmm..kanskje æ tar feil
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 hehe ska itj påstå nån ting æ..e helt utafor for tida..hehe
Ksenia & Anjem Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 Er det virkelig noen som vil ha KS? Hvorfor?
celodi Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 24. juni 2008 Noen må ha=) Etter 2 ks får man ikke føde vanlig!
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #22 Skrevet 24. juni 2008 ikke alltid om man vil,men noen må ha det.for min del så holdt jeg på i 19timer med første mann å ente opp i ks,pga alt for stor unge.noe jeg prøvde å fortelle de hele veien.så ja noen vil ha ks.selvsagt hadde jeg fått normale barn hadde jeg å ønsket å slippe ks,men sånn er det for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå