Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som vet om en oversikt over hva man trenger å ha i hus før fødselen? og har noen noen erfaringer med vogner og bilsete?Går å myser litt på nettet,men syns det er en jungel.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var kjempe heldig var på en brio butikk der hadde de brio happy duo vogn til kampanjepris 4400 kr vanlig pris 6999 å ett brio bilsete me base for kr 1300 helt nytt. var ganske fornøyd å veldig happy!!:D

Skrevet

http://www.tv2.no/arkiv/magasiner/gmn/article1064479.ece

Brio stol kommer sinnsykt dårlig ut i testene=/ bare 20 av 100 mulige poeng....

I fjor var maxi cosi vinner, med 82 poeng.

I år er det RÖMER Baby Safe Plus Isofix som vinner med 80 poeng.

Maxi cosi var den eneste i testen som fikk merket "meget bra".

Skrevet

Dette med bilstoler trur eg forandrer seg fra aar til aar...

Dessuten selger dei vel ikkje bilstoler som er godkjente...

MEN,klart da er merker aa foretrekke,..Litt smak og behag,..

Sikkerhet er vel da som er likest paa setene,utseende og komforet er vel da som evt er mest forskjellig...Trur eg...

Men ja,eg lese og undersoke sjolv..Tar ikkje ka som helst...

Skrevet

Var svigerfar som ga meg denne linken.... Han er skikkelig "sikkerhets menneske".. Så tenkte bare å dele den med dere=)

Måtte undersøke litt selv også, for jeg hadde bestemt meg for maxi cosi sin, med base. Men denne var jo ikke med i testen, og da ville ikke svigerfar kjøpe setet.

De selger nok ikke bilstoler som ikke er godkjente nei. Det tror jeg ikke.

Men jeg tror det er litt som alle andre ting, ikke ALLE biler er like sikre. Det er like farlig å kjøre bil, selv om du har den beste bilen. Hvis du ikke kjører den "riktig" .

Men les testen=) Det var ment godt at jeg la den ut!!

Skrevet

Tror jeg ville ha forholdt meg til seriøse forbruker tester ang. bilstoler (hvorfor heter det stoler egentlig?). Det er ikke så sjeldent at forhandlere sniker seg igjennom regelverk og tester slik at produktet kommer på markedet og ikke blir "tatt" for å være et dårlig produkt får noen tester det. Det sies at man får det man betaler for, så billige stoler ville jeg ha dobbelt sjekket. Man kan jo ikke betale for lite for barnets sikkerhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...