Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Det synes ikke jeg! Vi har en sønn på 1 1/2 år. Jeg er 33 år og ønsker å få barn nr 2 før jeg er 35, har lyst å forsøke nå til høsten. Vi skal heller ikke ha mer enn 2 barn. Han vil ha et barn til, men i såfall vente til neste år med å prøve. Dessuten mener han at jeg kommer til å bli gravid på "første forsøk" så dette kan vi planlegge nøye. (ble gravid fort forige gang). Kan jo ta lang tid for alt vi vet denne gangen, er ganske frustert! Og blir irritert over hans "selvsikkerhet"- Er ingenting økonomisk, med helsen min/vår eller barnet vi har som tilsier at vi ikke kan få et til snart. Noen flere som har så steile menn? Sukk.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Haha, nei men jeg har en som mener han får seg altforlite, så han vil starte på tørrtrening med en søster eller bror, til mini. Men uten noe resultat/graviditet. Så vi stiller litt i samme bane. Jeg er bare 21, og har god tid, men alikevel vil jeg ikke ha for mange år i mellom barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå