Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg synes det er noe av det verste jeg har hørt, men så liker jeg ikke så godt navn i den kategorien heller. Kanskje noen synes det er fint?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 OMG! Noe av det verste jeg også har hørt! Nå må folk slutte å skulle ha så forbanna unike og hjemmesnekra navn altså.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Minner meg litt om han i Idol....Aleandro! Har da hørt værre navn!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ganske typisk harrynavn hvor begge foreldrene er uten utdannelse og ganske unge. HELT grusomt!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 "Ganske typisk harrynavn hvor begge foreldrene er uten utdannelse og ganske unge. HELT grusomt!" Hahaha! Javel ja..så det er sånn d fungerer; si meg navnet på ungen din, og jeg skal si deg hvilken utdannelse du har? hahahaaha...dagens..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Ja jeg må virkelig si at dere er de mest modne menneskene jeg noen sinne har hørt uttale seg. Dere høres veldig kloke ut, og ikke minst, som dere har en fantastisk utdannelse. Jeg tipper dere sitter på deres advokat-kontor og tar en titt innom bim i ny og ne mens dere har pause?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Herregud, du kan da ikke dra alle over en kam her vel. Greit 2 av innleggene her var barnslig svart, men om noen svarer at det navnet minner de om et annet har vel ikke noe om lite klokskap å gjøre!!! Synes det lukter litt HI av innlegget ditt.....litt såret av svarene liksom.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Å sammenlikne med Alejandro fra Idol blir vel litt feil, i og med at han er chilener... Leonardo er sikkert et pent navn i andre land, samme som Alejandro er pent i Chile, men ikke på en nordmann.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 helt greit, men synes ikke det passer helt hvis man ikke har aner fra spansktalende land da. Men hadde jeg bodd i søramerika f.eks. fernando, dritt stilig!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Hva har såret av svarene med HI å gjøre? HI har jo selv startet tråden med at h*n synes dette navnet er fælt. Jeg bryr meg ikke om folk synes et navn er stygt eller fint, men å blande inn navnevalg med utdannelse til foreldrene syntes jeg bare var dagens! "Det er når man ser hvor latterlige alle andre er, at man glemmer hvor latterlig man er selv!"
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Jeg bare elsker Abbas sang Fernando....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 Tviler på at personen i seg selv siktet til selve personen Alejandro, men heller at klangen i navnet lignet. Og hva så om han er en chilener, navnet kjemmer da ingen spør du nå meg. Om navnet er norskt eller ikke eller om husfargen er brun. "i og med at han er chilener"....hva er galt med chilenere da??? Leonardo er også fint, men her er det faktisk snakk om navnet LEANDRO!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 Neimen herregud ro deg ned da! Det var da ikke rasistisk ment i det hele tatt! Mente at navnet Alejandro er pent på han fra Idol fordi han er chilener. Det hadde ikke vært like fint på en nordmann. Samme som at f.eks. Sondre ville hørtes dumt ut på en chilener...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 Flirer....hehe.....må si meg enig der med den chileneren, men en gang må jo være den første. Jeg er helt rolig jeg, men det var faktisk skrive måten din eller måten du ordla deg på som fikk det til å høres rasistisk ut. Sjansen for at norske barn vil begynne å få navn med utenlandsk drag over seg er ganske stor, da vi har stor økning av utlandske innflyttere her. Bor ikke så mange Sondre i Chile at det vil skje at de oppkaller en gutt der nede et norskt navn....om vi setter det på spissen;-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #17 Skrevet 24. juni 2008 HI her. Takk for alle svar. Det virker som om mange har dilla på latinonavn for tida, og det er tydeligvis ikke bare jeg som har det inntrykket. Dere som ble så forbanna pga. innlegget mitt; heter barnet ditt Leandro, eller føler du deg truffet av påstanden om at mange foreldre som liker sånne navn er uten utdannelse? Bare lurer på hvor aggresjonen kommer fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå