*SamSung* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har hatt det til jeg ble 20.. Hverken jeg eller mann har det, burde vi hatt det? Tips for billig fors.?
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 vi har det,har uføreforsikring og kritisk sykdom,fikk pakketilbud siden vi har biler,hus,hund og barn i samme selskap.gjensidige.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har uføre og død, mens mannen har bare død. Han fikk ikke uføre pga at han har vært gjennom omskolering:( Alle tre ungene er forsikret også Sjekk ut med det forsikringsselskapet du bruker nå, kanskje de kan gi deg ett godt tilbud. Eller så er det bare å leite rundt og forhøre seg litt:D
Lekamøia Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Vi har begge gjennom jobben, og egen forsikring for sønnen. Kunne ikke tenkt meg til å ikke hatt det. Det er liksom en sikkerhet hvis det skulle skje noe. Hvis dere har andre forsikringer kan det hende dere får en totalkundepakke - det gir billigere forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå