Gå til innhold

Livforsikring! Har du det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det til jeg ble 20..

 

Hverken jeg eller mann har det, burde vi hatt det? Tips for billig fors.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det,har uføreforsikring og kritisk sykdom,fikk pakketilbud siden vi har biler,hus,hund og barn i samme selskap.gjensidige.

Skrevet

Jeg har uføre og død, mens mannen har bare død. Han fikk ikke uføre pga at han har vært gjennom omskolering:( Alle tre ungene er forsikret også:)

 

Sjekk ut med det forsikringsselskapet du bruker nå, kanskje de kan gi deg ett godt tilbud. Eller så er det bare å leite rundt og forhøre seg litt:D

Skrevet

Vi har begge gjennom jobben, og egen forsikring for sønnen. Kunne ikke tenkt meg til å ikke hatt det. Det er liksom en sikkerhet hvis det skulle skje noe.

 

Hvis dere har andre forsikringer kan det hende dere får en totalkundepakke - det gir billigere forsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...