Gå til innhold

Inspirert av urskog nedentil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjå for dykk ein mann, ikkje særlig pen, raudt hår og blåkvit hud. Idet han skal opererast ser legen at han har barbert vekk alt håret rundt penis og på testiklar, men ein eller annan plass må ein jo slutte å barbere, så han hadde då store raude dottar av hår i lysken, i fin kontrast til hudfargen....

1.Høyrest dette komisk ut?

2.På ein skala frå ein til ti, kor uetisk er det av legen å fortelle om dette i lunsjen?

3.På ein skala frå ein til ti, kor dårlig samvittighet får du av å le av slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det høres spesielt komisk ut, nei...

Skrevet

1) Ja

2) Ikke i det hele tatt siden legen ikke nevner navn

3) NULL

Skrevet

1. Synes ikke det høres komisk ut, bare tragiskt.

2. Kommer helt an på måten han forteller det på og til hvem.

3. Ingen dårlig samvittighet, lo jo ikke.

Skrevet

Ikkje særleg komisk og litt flaut på legen sine vegne.

Skrevet

Syns ikke det hørtes komisk ut, og får ikke dårlig samwittighet da jeg ikke en gang dro på smilebåndet.

 

Skrevet

1, nei, litt stygt bare

2. så lenge det ikke fremkommer navn ser jeg ikke problemet?

3. Ikkeno..

 

Synes historien er beskrivende for hvorfor jeg synes deter fantastisk usexy med menn som tar alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...