Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Sjå for dykk ein mann, ikkje særlig pen, raudt hår og blåkvit hud. Idet han skal opererast ser legen at han har barbert vekk alt håret rundt penis og på testiklar, men ein eller annan plass må ein jo slutte å barbere, så han hadde då store raude dottar av hår i lysken, i fin kontrast til hudfargen.... 1.Høyrest dette komisk ut? 2.På ein skala frå ein til ti, kor uetisk er det av legen å fortelle om dette i lunsjen? 3.På ein skala frå ein til ti, kor dårlig samvittighet får du av å le av slikt?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 1) Ja 2) Ikke i det hele tatt siden legen ikke nevner navn 3) NULL
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 1. Synes ikke det høres komisk ut, bare tragiskt. 2. Kommer helt an på måten han forteller det på og til hvem. 3. Ingen dårlig samvittighet, lo jo ikke.
Lille Kolibri Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Ikkje særleg komisk og litt flaut på legen sine vegne.
Mammaen til Isak Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Syns ikke det hørtes komisk ut, og får ikke dårlig samwittighet da jeg ikke en gang dro på smilebåndet.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 1, nei, litt stygt bare 2. så lenge det ikke fremkommer navn ser jeg ikke problemet? 3. Ikkeno.. Synes historien er beskrivende for hvorfor jeg synes deter fantastisk usexy med menn som tar alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå