Gå til innhold

Har plutselig est ut i helga. Alle legger merke til det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo var borte i 2 dager og når han kom hjem så ble han sjokkert når han så meg "jøss, hva i huleste har skjedd med deg".

Kommer til fysio i dag (tenker ikke at hun skal legge merke til det liksom) og hun bare bryter ut "jøsses, nå har du virkelig blitt stor. Hva har skjedd med deg i helga".

Jeg tenkte også sånn når jeg så meg i speilet. Akkurat som det har skjedd over natta.

Er det normalt i uke 34 ?

Sist jeg gikk gravid så ble jeg plutselig så veldig stor over magen over natta, men da hadde jeg en begynnende sv.skapsforgiftning.

Håper ikke at det er begynnelsen på noe sånt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg våknet og, på fredagen, magen var "ramlet"ut, og ansiktet var "feitere" alle legger merke til det, inkludert meg.

sånn virkelig over natta

Skrevet

Jepp..Er nå 35+1, og har de siste dagene merket at magen este ganske masse over natta. De aller fleste tror jeg skal føde any day, selv om jeg jo har 5 uker igjen. Men nå legger jo småttisene på seg rundt 300gr i uka visstnok, så er jo ikke rart at vi også øker da.

Skrevet

å herregud ikke si sånnt da hehehe..jeg er bare 31 å ennå kan jeg eeese ut om noen uker..jeg føler jeg har est ut allerede jeg da men..fjeset er mer hovent..å d hater jeg..ser liksom så feit ut med engang da..

jaija..9 uker igjen..himmel å hav..hvordan kommer jeg til å seende ut til slutt hehe

Skrevet

har også est ut noe,1-2 på ødemer og blitt mer rund i fjeset som søstra mi sa til meg etter å ikke ha sett emg på noen uker.har måttet ta av ringen og gå med den i kjede nå.

jeg blir ekstra fulgt opp denne gangen pga sv.skapsforg sist.

Blodtrykket hadde steget hos legen i dag,så hun ville ha meg inn igjen til kontroll igjen allerede til fredagen...fått beskjed om å ta det rolig og fikk ikke jobbe ut denne uka engang..har ferie fra uka av..

Skrevet

Jeg går bare å venter på det og er 31+2 i dag. Den viktigste oppgaven for babyen i magen nå er jo å legge på seg, så da synes det vel naturligvis på oss som bærer disse små også. Synes jeg er stor og tung allerede jeg, så jeg gruer meg litt til fremgangen. Har jo allerede lagt på meg 12-13 kg og har to mnd igjen. Har ikke noe mini-baby i magen i alle fall.

Skrevet

d er ikke der med sagt at du har en kjempe baby i magen selv om du har lagt på deg selv:)

jeg la på meg 18 med nr 2 å hu var "bare "3500g..

mens ei veninne av meg la ingenting på seg. hu tok av seg selv i svangerskapet å hu fekk ei på 4000g

samme med ei annen jeg kjenner ,hu er syyyyyl tynn,å da mener jeg skikkelig benrangel tynn..å hu fikk jente på over 4000g,vi fatta ikke hvor hu hadde hatt den ungen hehe

så du trenger ikke få en stor baby forde om:)

Skrevet

Sønnen min var nesten 4,5 kg når han ble født mens lillejenta er estimert til å veie nesten 4 kg, så jo, jeg har store barn i magen......hehe.

Skrevet

Babyen ble regnet til 1400 gram i uke 28/29 og derfor sier jeg at jeg regner med at jeg ikke har noen mini-baby. Første veide 4105 gram, men hun ble tatt ut 14 dager over UL-termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...