Mayken Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 4 uker på vei, og sitter her med et verkende bekken. Har en ganske så stillesittende jobb, og nå værker jeg i hele høyre side. var plaget med dette i forrige svangerskap også, men ikke før ganske langt uti. Hadde plagene ganske lenge etter fødselen, men ikke sånn at det var umulig å bevege seg, bare vondt å gå, sitte og å ligge på ryggen. Men nå virker det som om det holder på å bli ille igjen. Forstår jo at dette må være hormonellt, men er det ikke litt tidelig å kjenne sånne smerter nå? Hva gjør jeg da? Blir vondere og vondere for hver time jeg sitter her og jobber jo:(
flypapir Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Uff, ikke moro det der... Jeg sliter med det samme selv. Kjenner det i bekkenet før jeg får positiv test. Du burde uansett ta det alvorlig, for bekkenløsning blir jo sjelden bedre. Kontakt legen din og få henvisning til behandling. Det er viktig å starte tidlig, slik at du kanskje kan unngå de verste smertene senere i svangerskapet. Gå til noen som kan bekkenløsning... Hvilke fysioterapeuter/manuell terapeuter det er har ofte helsestasjonen oversikt over. Du kan evt kontakte ditt lokallag i landsforeningen for kvinner med bekkenplager (www.lkb.no). Lykke til...
Mayken Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 takk for tipset. Skal til legen torsdag neste uke, skal be om henvisning da. Og blir det for ille i mellomtiden, får jeg ta meg en sykedag eller to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå