Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt glemt av det jeg, og han starter ferien sin neste uke! =P

Skal de vite det selvom det er jeg som har permisjon nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal vite når pappan skal ha permisjon ja.. Sånn at de kan utbetale permisjons penger til ham...

Skrevet

Ikke permisjon, men ferie..

Husker det stod på søknaden om foreldrepenger ang når vi skulle ha ferie, men da visste vi ikke.

Men må jeg ringe å fortelle at han skal ha 3 uker ferie fra neste uke av, når det er jeg som er hjemme i permisjon?

Skrevet

Du trenger ikke stresse med det nei.. Jeg reagerte også på det når vi fylte ut permskjemaet, så jeg ringte og hørte. Motvillig måtte NAV-damen innrømme at pappaens ferie har overhodet ingenting med permisjon å gjøre :) Han skal jo ikke ha noe penger av de, det er kun om du har ferie at de må få beskjed eller når han skal ha sin permisjon.

Tror den etaten der lever for å gjøre livet vanskelig for folk..

Skrevet

Så bra! Da dropper jeg å ringe jeg!

Som du sier, han skal jo ikke ha noe penger av de han, så må jo være akkurat det samme for dem.

Ja fy fader, jeg har Nav laaangt opp i halsen kan man si!

Tok meg 3 mnd å få sykepenger, og nye 3 mnd å få permisjonspenger! =P

Skrevet

ja noe er det bestandig.

har født for nesten 1 mnd sia, og venter enda i spenning på permisjons penger......

Skrevet

Pga min idiotiske arbeidsgiver har jeg fått deler av lønna mi fra de og sykepenger fra nav. Synes jo at det var lite skatt jeg betalte, men gjenntatte ganger sa saksbehandlerdamen "neida, alt er ok, vi trekker riktig etter tabellen din vi!"

Eh javel hvorfor fikk jeg 10 000 kr baksmell for det nå da????? Og ikke kan jeg klage for det er ikke tekniske feil..

Men det beste kommer her!! For jeg leverte permisjonssøknaden personlig siden de hadde rotet bort sykemeldinger i 9 mnd!! Og jaggu kom det brev 4 dager etter hvor de etterlyste inntekts og skatteopplysningene. Jeg ringte ned og sa at de var jo levert inn og kanskje de allerede lå inne i systemet siden jeg hadde vært dårlig hele svangerskapet og fått penger av NAV. Nææ sier du det sa damen, det visste jeg ikke. Det vil da si at fra innboksen til personen jeg gav det til og til min saksbehandler så har de klart å rote bort skjemaer! Bra gjort altså!

Men hun fant jo infoen hun trengte via et par tastetrykk - kanskje hvis de sjekket sånn før de sendte ut brev så kunne de spare nok på portoen og kjøpe flere stoler på venteværelset slik at høygravide damer kan sitte andre steder enn på gulvet...

Hm virker det som jeg ikke liker nav mon tro?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...