Gå til innhold

Penklær i 30-35 varmegrader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva i all verden tar ein på seg da?

Har ikkje nylonsstrømper liggande, og bare legger er fy fy. Eg har ei penbukse, men alle skjortene mine er langerma, og t-skjortene mine er litt urformelle....eller kan det gå?

Kjem til å sjå grusom ut etter kort stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikkje ein sommerkjole liggande? Og kvifor er bare leggar fy fy?

Skrevet

mammo er gammeldags ;-)

Neida, det er litt konservativt system på skulen eg går på. Så ein skal helst kle seg veldig ordentlig. Nokre lærarar bryr seg ikkje, mens andre kan finne på å sende deg heim. Har ikkje lyst å ta den sjangsen.... (eg veit om tilfeller der folk har blitt sendt heim, men eg lurer på om det er 10år sidan). Kan hende eg må ta sjangsen på bare leggar, det er jo ikkje mulig å overleve dette i fem timer.

Alle kjolane mine har spagettistropper, så vidt eg husker, men skal sjekke litt. Har kanskje ein bolero eg kan ha over skuldrene under eksamen. (dersom eg går da, uff, nerver her)

Skrevet

Huffameg, det er ille nok med eksamen om ein ikkje skal tenke på kleskodeks i tillegg.

Skrevet

Uff, ja. (Synes veldig synd i meg sjølv).

Ikkje er lærarane kjent for å vera så behagelige heller. Er så sliten eg no at seier dei eit skeivt ord til meg så griner eg som ein unge.... Heldigvis er det snart ferie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...