maibaby-Ingrid2008 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har en baby på 5 uker. Noen dager sover hun noen timer på dagen og er våken en del timer på ettermiddag og kveld. Men andre dager sover hun nesten ikke i det hele tatt fra 8 om morgenen til sent på kvelden. Hun sover kanskje litt i vogna når vi er ute og går, og hun dupper av når hun spiser, men det er det. Er det normalt?
*tybber* Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Sånn var/er min gutt på 2 mnd også. Aner ikke om det er normalt, men slitsomt er det! =P
VilVilVilVil Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Vet ikke om det er normalt, men sånn er min gutt også. Sover litt i vogna når vi triller, og sovner litt når han spiser. Men våkner fort igjen. Blir ca 2 timer tilsammen iløpet av dagen. Veldig slitsomt for han bare griner hvis han må ligge litt alene. Så jeg bærer stort sett hele dagen. Han sover ikke mer enn ca 6 timer (3 timer soving, 1,5 timer våken, 3 timer soving) på natta heller. Gutten er 4 uker idag.
Mammaen til Turid Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 her går de i rykk og napp.. vesla kan ha sovedager, hvor hun sover og spiser.. hun sover faktisk relativt bra på natta også da, utrolig nok. eller hun kan ha dager hvor hun er masse våken.. vesla vår er 12 uker nå..
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Samme her også..! Kun dupping på dagtid..! Litt slitsomt, men se det på den positive siden.. du får mye kontakt og lek med babyen din, og så kan vi le litt av de som skriver innlegg som "hvordan aktivere babyen min"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå