Gå til innhold

Da har jeg også endelig født!!


fryd&gammen

Anbefalte innlegg

Tre dager over termin kom endelig lillejenta vår til verden, 4060 gram og 51 cm lang. Jeg kjnte den første vonde rien kl 0300 om vekket kjæresten. Riene kom tettere og blr vondere voldsomt fort, og jeg hadde full åpning da jeg kom på sykehuset en drøy halvtime senere. Det var svært slitsomt og vondt å presse henne ut, men kl 0445 var hun født!! Verdens herligste lille jente, mitt 3. barn. Hun var så våken og nysgjerrig rett etter fødselen, og hadde allerede sugebehov. Smattet i stedet for å gråte, ville ha mat med en gang. Herlig å være så frisk og oppegående etter en rask fødsel uten sertestillende - det rakk jeg jo ikke å få. Bare 2 akkupunkturnåler i korsryggen, som hjalp veldig! Lykke til, alle dere som går og venter enda. Det er utrolig stort å bli mamma, jeg hadde glemt hvor herlig det var da det er 5 år siden forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :D

Nettopp fått småtten min oxo...gikk veldig fort. Men enig med deg. Så utrolig herlig det er å få barn. Like nydelig med andre som første her :D Trodde nesten ikk edet var mulig.

Ha en strålende sommer med prinsessen deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...