Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har sett en fin 2001 mod i dag.....vil høre om andre er fornøyde. Synes at den er en av de peneste stasjonsvognene jeg har sett. Lurer på å få test kjørt den....jeg skulle had meg en egen bil siden jeg skal kjøre opp snart.
fru tekopp Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke selv, men moren min har hatt det i mange år. Ikke stasjonsvogn, da, men det er sikkert ikke såååååå stor forekjell... Hun var veldig fornøyd med bilen. Jeg syntes den var god å kjøre. Det var visst ikke så mye problemer med den heller. Pass bare på å få sjekket at den har vært inne til service når det har vært tid for det.
jentebanden Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Hm, jeg kommer i alle fall aldri til å kjøpe en Ranault. Det betyr ikke at den ikke er bra, har bare ikke lyst til å finne det ut... Dessverre, ingen erfaring!
fru tekopp Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 ??? Kan ikke kjøpe Volvo, Skoda, Merche, Ford, Saab eller noe du, da? Siden du ikke vil finne ut, mener jeg.... ???
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Why not??? Fordi den er fransk og rimelig? ;-) Spurte etter de som hadde erfaringer her jeg nå ;-)
mamsen labamsen Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Mannen min er bilmekaniker, og her fikk jeg klar beskjed om at det aldri kom verken Renault eller Opel i hus.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 hehe....vi har ikke tenkt å skru selv...vi høre andres EGNE erfaringer helst..ikke synsing fra de som ikkje har kjørt den selv..
hit og dit Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Mine egne erfaringer får du ikkje, blææææda ;-) Men onkelen min hadde Renault, så nesten da. Det var alltid noko gale med bilen. Har faktisk høyrt (ein liten fugl kviskra til meg) at franske biler er dårlige. Personlig erfaring: ein toyota slår aldri feil. =)
mamsen labamsen Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Han har hatt Renault selv da. Ganske dyrt med en bil som konstant må inn på verksted også. Ikke billig på verksted akkurat!!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 har fransk nå også, aldri noe galt med den...annet en det som skal skiftes ut etter en viss tid uansett. Toyotaen til en jeg kjenner derimot er annen sak..hehe.. Nei jeg får vurdere nøye... Jeg skulle kansje helst kjøpt en 7seter....er på leting etter en fornuftig og grei bil...
Thula Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Vi har hatt Renault Laguna i 2, snart 3 år og er kjempefornøyd. Går som en klokke, meget komfortabel og jeg synes den er pen å se på. Pappa er utdannet bilmekaniker (han jobber ikke som det nå), og hadde bare godord å si om Renault, men så er han stor Volvofan også da
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 OK....jeg fikk veldig sans for den jeg så i dag....den står hos en forhandler og skal på full service før den skal selges. Får jo 1års bruktbilgaranti. Siden familien har kjøpt alle bilene de siste åra der så får vi en god rabatt også. Tror jeg skal dra å teste den en dag jeg...han skulle ringe å si fra hvis det kom andre å titta på den...siden vi har et så godt kundeforhold med dem.
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ikke hatt den men har hatt en annen vanlig Renault. Og en ting lærte jeg om Renault som gjør at vi aldri skal ha det igjen. Gode biler og at ting gikk ofte istykker på min kan være tilfeldig. Men når ting gikk i stykker som var relativt enkelt for en vanlig hendig person å fikse var det utrolig irriterende at det omtrent var umulig å kjøpe ny del. Ikke noe problem å få tak i, men Renault har hundre versjoner av hver del så en må nesten være Renault ekspert for å vite eller i det hele tatt klare å finne ut hvilken del som er til akkurat den modellen. Irriterende å måtte drive lange etterforskninger og stikke fingeren i lufta når en skal ha ny del. Det for å slippe dyre verkstedregninger for i utgangspunktet enkle ting.
Zitro Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 Modern hadde Renault, litt tidligere modell enn det du vurderer da. Men hun skal ALDRI ha det merket igjen. Masse problemer og bilen rusta jo opp... Mannen min sier også at franske biler skal vi aldri ha pga det er så mye tull med dem. Er en grunn til at dem er billige...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 Mamma og pappa har også Renault Laguna, stasjonsvogn, aldri mer. Det har ikke vært annet enn galt med den bilen. Nå er det søsteren min som kjører den, da de måtte kjøpe ny.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 jeg titta den den jeg så i dag, under...så ikke noe rust da... Skal sjekke grundig forstår jeg før jeg velger bil. Vært å sett på Ford og VW også...
Sebra Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 Vi har hatt Renault Laguna stasjonsvong ALDRI mer var bare problemer med den bilen. Den en feilen avløste den andre.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #19 Skrevet 24. juni 2008 Vi hadde en renault laguna tidligere, og jeg var veldig fornøyd med bilen, aldri noe galt med den, men jeg husker at det var et sant helvete å få skifta lyspære på frontlysa på den...måtte nesten være ingeniør...hehe Men min anbefaling vil være at det er en god bil. Jeg kjører fransk i dag også, men nå en peugeot 406 Jeg har GOD erfaring med franske biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå