Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Kjøpte Casual Play S4-vogna for et par måneder siden, men liker den ikke. Den var større enn vi trodde og ikke så veldig liten når man legger den sammen. Men den er veldig god å trille og er veldig stilig. Fin å sove i også. Jeg vurderer å selge den igjen (mannen min kommer vel til å freake...) og heller kjøpe en mindre trille nå før vi drar på ferie (vi har en god duovogn i tillegg). Den er veldig lite brukt, er kanskje trillet 4-5 timer til sammen. (Dette er ingen vogn for snøføre, og her nord lå snøen veldig lenge i år...) Vogna koster 5000,- ny (nå, vi kjøpte den på salg for 3000,-), og jeg har kjøpt ekstrautstyr som matcher (sitteunderlag, stelleveske og fotpose) for kr 1300,-. Hva tror dere jeg kan få for vogna med tilbehør?
engletrollet Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Barnevogna.no averterer på finn med S4 og det utstyret du har til tilsammen 4500, altså 200 mer enn du betalte. Tror ikke jeg ville prøvd meg på mer enn 3500 i alle fall (egentlig litt mindre), ellers er det vel mange som like gjerne kjøper nytt for å få den direkte fra forhandler?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Du får sikkert solgt den kjapt og greit for 2500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå