Gå til innhold

hva synes dere om navnet Lizelda?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som har døpt ungen sin til det, det er jo minst sagt uvanlig, men lurer på hva folk synes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uvanlig, ja. Ikke noe jeg ville valgt selv, men hver sin smak. Kanskje jeg syns det er fint om jeg venner meg til det? Eller om jeg hadde sett barnet som heter det? Hvem vet?

Skrevet

eh...likte det ikke noe særlig jeg :o/

Skrevet

Oj, ble litt sånn "ond-stesøster-navn" i mine ører.

Men hver sin smak:0)

Skrevet

Likte det ikke noe særlig, men ikke det verste jeg har hørt. Passer liksom ikke til en baby, ser for meg en eldre, øst-europeeisk dame, hehe...

Skrevet

Sært og ikke pent i mine ører. Veit du hvorfor hun døpte ungen sin for det? Liker mer "normale" navn,ikke for mye dilldall.

Skrevet

Hun døpte ungen til det fordi hun likte tv-spillet Zelda når hun var liten, hehe

Skrevet

Det er desidert ett av de 10 styggeste navnene jeg har hørt! Jeg tenker som så at jeg reagerer litt når jeg hører om "Nathaniael Sofian" eller "Jessica Angelica", men Lizelda - ja, det topper igrunn alt... Det var både white trash, forferdelig, pompøst og komisk på samme tid, liksom.

Skrevet

Jeg likte det ikke noe særlig, men hver sin smak :-)

Skrevet

Syns det hørtes ut som et heksenavn! Stakkar lille babyen.

Skrevet

UFF!

Selv var jeg fascinert av Tarzan når jeg var liten,men lot være å kalle poden det.

Vel,noen har behov for å være litt ekstraordinær,men kunne hun ikke heller ha søkt om å få endret sitt eget navn til Lizelda? Syns det er litt trist for småtroll å få så veldig sære navn.

Skrevet

Hver sin smak. Det viktigste er at foreldrene liker det, og at barna forhåpentlig vis ikke klandrer dem for navnevalget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...