tante grusom master of law Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har en venninne som har døpt ungen sin til det, det er jo minst sagt uvanlig, men lurer på hva folk synes...
fru tekopp Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Uvanlig, ja. Ikke noe jeg ville valgt selv, men hver sin smak. Kanskje jeg syns det er fint om jeg venner meg til det? Eller om jeg hadde sett barnet som heter det? Hvem vet?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Oj, ble litt sånn "ond-stesøster-navn" i mine ører. Men hver sin smak:0)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Likte det ikke noe særlig, men ikke det verste jeg har hørt. Passer liksom ikke til en baby, ser for meg en eldre, øst-europeeisk dame, hehe...
¤2barnsmamma¤ Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Sært og ikke pent i mine ører. Veit du hvorfor hun døpte ungen sin for det? Liker mer "normale" navn,ikke for mye dilldall.
tante grusom master of law Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Hun døpte ungen til det fordi hun likte tv-spillet Zelda når hun var liten, hehe
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Det er desidert ett av de 10 styggeste navnene jeg har hørt! Jeg tenker som så at jeg reagerer litt når jeg hører om "Nathaniael Sofian" eller "Jessica Angelica", men Lizelda - ja, det topper igrunn alt... Det var både white trash, forferdelig, pompøst og komisk på samme tid, liksom.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg likte det ikke noe særlig, men hver sin smak :-)
~Milly~ Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Syns det hørtes ut som et heksenavn! Stakkar lille babyen.
¤2barnsmamma¤ Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 UFF! Selv var jeg fascinert av Tarzan når jeg var liten,men lot være å kalle poden det. Vel,noen har behov for å være litt ekstraordinær,men kunne hun ikke heller ha søkt om å få endret sitt eget navn til Lizelda? Syns det er litt trist for småtroll å få så veldig sære navn.
Mor di! Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Hver sin smak. Det viktigste er at foreldrene liker det, og at barna forhåpentlig vis ikke klandrer dem for navnevalget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå