Gå til innhold

Hvordan skru av krana????

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg bare gråter og gråter i dag...

Er det fordi jeg er gravid, eller fordi jeg så sårt vil være det, men ikke tror jeg er det?

Noen i samme båt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her på jobb med klmup i halsen å har bare lyst til å gråte. Jeg vet at jeg ikke er gravid. Har ikke hatt EL ennå, om den ikke kom rett etter TR. Vil også ha en liten baby i magen. Så jeg vet hvordan du har det.

Sender er trøsteklem til deg jeg :)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Tusen takk:)

Ble sittende å sippe i nesten 2 timer før i dag... Derfor satte jeg i gang med å vaske kjøkken og bad...lagde varm lunsj...så endelig stoppet tårene. Da satte mannen min på filmen Chocolat med Jhonny Depp og tok frem trøffler! Det var godt, og sjokko hjelper på humøret :)

Så fikk jeg mail her på postkassa på bim...da kom tårene igjen...

Uff...har en tøff tid jeg...

Nå har jeg 30 min pause.. Holder på å drukne tankene med å omøblere hele 2. egt...

Skrevet

Det er ikke morsomt å ha det sånn... Tror jeg gråt fra jeg satt meg i bilen på jobb til jeg var hjemme og har sittet her i hele ettermiddag og prøvd å være bli å glad for å skjule for min kjære hvordan jeg egentlig har det. Vil ikke vise han hvor mye dette går inn på meg. Har lovet han å ikke stresse med dette baby greiene og han blir så lei seg når jeg blir det og da blir jeg bare ennå mer lei meg.

Sjokolade og kake har hjulpet meg litt i dag, men jeg tror ikke det skal mange feile ord til før jeg stortuter igjen.

Håper du får en bedre dag i morgen, og ikke minst at denne PP'n bærer frukter :)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei:)

Jeg har det bedre nå. Håper du også har det bedre!

Sliten av dagen jeg. Nå ser vi på Borat...merkelig film...

Trøffler har gjort susen i dag..det er 70% kakkao sjokklade :)

Blir mye følelser rundt dette med bebi.

Mannen min blir også lei seg når jeg er det...men som han sier: slipp det ut!!

Håper tiden fremover blir lettere...

Lykke til, til oss alle ammen!

Skrevet

Er heldigvis blit bedre :) Tror sjoko og kaken gjorde susen :) Har ikke sett hele den men det jeg har sett er veldig merkelig :)

Her har det gått i sesongfinalen på LOST :) vi fikk den ikke med oss da den gikk på TV så.

Vil ikke vise han hvor lei meg jeg blir, er redd for at han skal ombestemme seg så... Er sikkert bare veldig teit som tenker det, vet jo hvo mye han vil ha en liten en .

Masse lykke til :)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja jeg skjønner hva du mener.

Jeg skreiv faktisk en mail til mannen min i dag og forklarte litt hvordan jeg har det for tiden. Så gikk jeg opp il han i 2.egt og gav han pc´n og sa han måtte lese en mail :)

Kanskje litt dumt, men det funket for meg!

Var helt knekt tidligere i dag...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...