Gå til innhold

Hvor mange er på overtid?


divina

Anbefalte innlegg

Vi hadde termin på søndag, 22 juni... Men ingenting har skjedd enda. Jeg føler en del stikkinger i underlivet. Har også kynnere som gjør bevegeligheten noe vanskeligere enn tidligere. Er det flere som opplever dette? Mitt første barn, så er kjempespent nå. Håper noe skjer snart =) Vi har prøvd det meste for å få fødselen igang, men uten hell. Hvordan er det med dere andre? Hvor mange dager over og hvordan føler du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

omtrent samme historie her. Samme termindato og!!

Stikkinger, vomnd rygg, lite søvn og begynnende irriterende humør :-)

Har jo sååå lyst til å møte den lille nå og trille turer!!

For ikke å snakke om å bruke baby utstyret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hadde termin i går, 23. juni, men her skjer det rent lite...

har hatt litt stikkinger og noen kynnere siden lørdag, men ingenting har skjedd ennå.

jeg sover også dårligere om natta, men det kan vel ha noe med at jeg er så spent på om det skal skje noe snart. er også mitt første barn.

 

håper det kan skje noe snart.... blir nesten litt sinna av å lese om alle som har fått sine små nusselige babyer her inne.... =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin igår...... 24..... alså, for bar 30 minutter siden=)

kjenner på litt nedpress og stikkninger, men det er sikkert ingenting mer enn vanlig, bare litt småstresset for at jeg ikke kjnner noe ennå....

jeg sover også dårlig for tiden, men det grunnet halsbet. hoster å hoster.....

dette er mitt 2 barn, men hadde håpt at jeg jaffal ville få til termin. gikk 12 dager over sisst (ifjord.... altså to tette).

er sliten av den store magen å med en veldig aktiv ettåring....

håper det skjer noe snart!!!!!

 

fødestøv til alle oss på overtid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og jeg hadde termin 21. juni.

Ble "strippet" i går på formiddagen, har 2 cm åpning og hadde masse kynnere og "knivstikk" i hele går kveld, men nå er det stille igjen... Hverken slimpropp, rier eller vannavgang i sikte. Bringebærbladte, bevegelse og stimulering av brystvortene er mine beste kort på hånden.

 

Håper det snart skjer noe, samtidig som det blir litt rart å ikke ha magen lenger... -Uansett hvor tung og klønete jeg føler meg. He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 dager på overtid i dag:(

hadde termin 21 juni og var absolutt ikke forberedt på å gå over!! Det er sååå utrolig kjipt. Men ikke så mye å gjøre med. På mandag hadde jeg masse kynnere hele dagen og en del stikking i lysken som var veldig vonde! Ble så sliten og trodde jo at det skulle bli fødsel, men det dabbet av. Har ikke hatt så mye kynnere i det siste - bare litt, men de har ikke vært så harde og sterke. sov veldig dårlig i natt, babyen var veldig urolig og jeg hadde da en del kynnere og litt mageknip. sliter også med vond rygg og vondt i halebenet når jeg sitter. har kjent litt nedpress, men har egenltlig mistet litt håpet om noe fødsel i de nærmeste dagene... har fått overtidskontroll på torsdag neste uke og blir da satt i gang om ikke babyen kommer ut før. Håper jo veldig på at lille skatten skal komme og helst nå/ i dag:) Gleder meg så!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda bynner på -4 dagen, samme som dæ.Vi har nu også prøvd litt forskjellig, men ikke noe tegn på at noe e på gang. Blir litt nedtrykt av å gå å håpe å vente hele tia. Har høyt blodtrykk, så fikk beskjed om å holde mæ hjemme å slappe av. Har nu fått mamma på besøk, så ho ordner det som må gjøres. Godt e nu det. Vi slapper nu av hær, vi e alle like spent på når han kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder nesten ikke mer nå jeg. Drukker liter på liter med bringebærblad te , tar kapsler i tillegg og har begynt med kanel. Maserer brystene og. Merker masse nedtrykk og veer - men ikke nok til noe som helst.

Meldinger og tlf om det er skjedd noe er jeg og lei av........

Tror ikke denne babyen vil ut rett og slett.

Legekontrollen var bare helt sløv. Sjekka urinprøven og blodtrykket. Det var det. Ingen fosterlyd ble det lyttet etter, magen ble ikke målt etc. Fikk og rede på at blodtrykket var litt høyt men ikke noe mer.

Har ikke lyst til å gå tilbake der neste uke (håper på baby før den tid - men er såpass pessimist nå at jeg tror dette blir en juli baby). Bestilte time hos jordmor igjen idag og sa jeg heller vil til henne. Føler hun kan roe meg mye mer ned. Liker ikke sykehus og leger i utg.pkt - i allfall ikke når jeg ikke får svar på om alt er som det skal.

 

Søvn??? Hva er det? Totalt trøtt - men prøver å slappe av og sove litt. Er sikker på at når bare denne babyen kommer - sover jeg nok som et lite barn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 4 dagen over i dag.. Hadde termin 23, men her er det stille og rolig.. Litt rart, for hadde egentlig forberedt meg på å gå over, så er egentlig ikke så le, men veldig utålmodig.. :-) Har ikke prøvd noen triks for å få det i gang, regner med det skjer når det skjer, men utålmodig JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag, men her er absolutt ingenting på gang...Venter nr. 5 og de andre kom før tiden, de siste to en uke før. Og jeg har selvfølgelig sagt til "alle" at jeg regnet med at denne også ville komme før. Så fra i morgen ser det ut til at jeg skal holde dere med selskap, litt trøst med felles frustrasjoner i forhold til masing, kommentarer, telfoner og meldinger- og ikke minst at den lille som man lengter etter tar seg alt for god tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det med forventningene som er helt pyton! Jeg er den som hadde størst forventing av babys fødselsdag for flere dager siden! Nå tikker det inn meldinger og tlf fra nær og kjente som lurer på hva det ble..... Det er ikke blitt noe som helst ennå - dessverre må jeg svare.....

Vi vet ikke kjønnet og jeg er utålmodig!!!!!! Håper på noe i natt eller imorgen. Hatt sammentrekninger siden i går kveld - men ikke regelmessig.

 

Sender lykkeønskninger til dere andre og i samme sit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Nå er det altså min 6 dag på overtid. Føler vel ingen store forskjeller bortsett fra at "nedpresset" kanskje er litt mer bemerkelig. Den stikkingen har nesten forsvunnet nå...

Kynnere har jeg masse av, men da mest når jeg er aktiv.

Hoppet i trapper igår i håp om at det skulle hjelpe, men nei da.

 

Kjenner jeg begynner å bli svært utålmodig nå.

Tok ikke mobilen igår da det var venner og familie som ringte. Hadde bare ikke lyst tilå snakke med noen.

 

Vurderer å ta lakserolje, men synes det finnes så lite informasjon der ute angående effekt og eventuelle bivirkninger. Har noen av dere kjennskap til dette? Akupunktøren/biopaten min mener det er verdt å prøve....

Var på apoteket igår for å kjøpe, men hun dama bak disken kikket rart på meg og mente det ikke var å anbefale... Ble så usikker at jeg lot være.

 

Jaja, men idag kan være den store dagen!!! Man vet aldri =)

Ha en super lørdag jenter. Vi får alle komme oss ut på en lang gåtur =)

 

Klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Er på min 15 dag over termin i dag. Gutten vår hadde termin 14. juni men neida. Ser ikke ut til å skje noe enda gitt.

 

Jeg merker jeg sliter litt med å holde motivasjonen oppe nå, men alt er bra med barnet da. Det er sjekket på sykehuset så de lar det vente noen dager til. Det er jo det viktigste.

 

Men lufta går litt ut av ballongen merker jeg. Er så spent og kjenner ting og så er skjer det ikke noe allikevel. Har ikke noe lyst til å bli satt i gang på sykehuset. Hadde ikke helt sett for meg den setttingen, men får vel belage meg på at det kan skje. Uansett er resultatet fantastisk da.

 

Ønsker dere alle lykke til!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns det høres rart ut at de lar noen gå så lenge over termin...

gjøvik og lillehammer har maks ti dager over... ble satt i gang sist... begynte 9 dager over... skal inn 9 dager over denne gangen også...

 

mener å huske at overlegen på lillehammer har vært med på noe forskning i denne sammenheng... at det ikke er farlig å sette i gang, og at komplikasjoner og farer øker betraktelig etter 10 dager...

 

stå på deres... hadde aldri reist fra sykehuset om de ikke gjorde noe eller holdt det under konstant oppsikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde termin 28.06. 3 dager på overtid nå.Ikke mye søvn i natt masse rier men stoppet opp i 06 tiden. Kjenner en del murring nå så får håpe det skjer noe i løpet av dagen.Her har vi også prøvd det meste , men babyen kommer når den er klar. Lykke til alle sammen håper vi ganske snart får nurkene i amene våre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager over termin idag.... urgh..... er lei av ventinga nå, det må jeg bare innrømme nå... hadde da håpet på en juni gutt som fortryllende nok aldri kan bli det nå dessverre... men men... er jo ingenting en kan bestemme over dette DESSVERRE, ellers hadde nok ikke denne tråden vært lagd, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...