Gå til innhold

Bokklubb for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i å lese. Håper og videreføre det til mine barn. Er medlem i bokklubbens barn,en bra bokklubb. Men har dere noen andre å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnas egen bokverden (beb.no) er kjempebra.

Og for større barn, vil jeg anbefale å abbonnere på "min første abc", "min første 123" og "mine første fakta".

Verver gjerne om noen er interessert :) Det er bare å sende pm :)

Skrevet

er det gode avbestillingsmuligheter? En del av goboken? Er meget skeptisk til dem,ringer og maser om at jeg bør bli medlem med jevne mellomrom,selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg

Skrevet

er sandvik, som også har go'boken, som har de 3 sistnevnte. "min første abc" er en serie med 15 bokpakker, får 2 bøker i hver pakke, en for hver bokstav+ en tipsbok til foreldre. "min første 123" er en serie på 15 bøker med medfølgende aktivitetsbøker, tallene 1 tom 15. Er kjempefornøyde med dem. Har brukt dem både privat og i forbindelse med lærerjobben min. Faktabøkene er med ulike tema. Du kan avbryte abbonnementene, men tror jeg kan si ganske sikkert at du vil være så fornøyd at du ikke ønsker å gjøre det.

barnas egen bokverden har ikke noe med sandvik/goboken å gjøre, og der får du alltid info om hovedboka i forkant, og mulighet til å avbestille den.

Skrevet

Her kan du forresten lese om de 3 sandvik-abbonnementene. Åpne lenken og trykk deg inn på fanene for de ulike.

http://www.min123.no/

og som sagt vi er kjempefornøyd med alle :)

Skrevet

Ok,takk for tipsene. Skal sjekke det ut i løpet av kvelden

Skrevet

Den er god :) Hører gjerne fra deg, jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...