Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken grøt har dere hatt suksess med? Min baby er snart 6 måneder og vi har holdt på en uke med grøttilvenning. De første dagene gikk det bra (maisgrøt-Nestle), men de to siste dagene har han begynt å brekke seg og spytte ut igjen grøten. Er det en del av tilvenningen eller merker du fort om de liker grøten eller ikke?

Hvilken grøt vil dere anbefale

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde heller ikke noe suksess med hverkem maisgroet eller risgroet(Nestle) som kan gis fra 4 mnd.Skjoenner det innmari godt for det smaker jo papp.... Mern vi fortsatte aa proeve i 2 uker hvor hver skje kom i retur.Hun var nok ikke klar for noe annet enn mme.

Da hun var 5 mnd. fikk vi et tips om Hipp Havregroet med eple/paere smak som egentlig er fra 6 mnd.,og der var det skikkelig napp.

Tulla er naa 5,5 mnd.og kan nesten ikke styre seg naar hun ser groetbollen....

Saa naa er det groet morgen og kveld,med mme etterpaa.

Lykke til,forresten!

Skrevet

Nei, grøten smaker ikke noe godt... Kanskje jeg skal prøve Hipp sine produkter. Er det noen andre som har noen forslag?

Skrevet

Vi har begynt med småfolks "min første grøt". Det kommer jo endel ut igjen, men det er fordi lillegutt ikke helt skjønner konseptet "skje" hehe.

Skrevet

Sånn var det for oss også de første dagene, men nå virker det som om han ikke svelger noe i det hele tatt. Istedenfor å svelge det ned, spytter han det ut eller lar det bare ligge i munnen.

Småfolk-grøten må den blandes med vann eller morsmelk/mme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...